کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ رویه اپوکسی پلی آمید از جمله رنگ های صنعتی پر کاربرد دو جزئی در صنایع مختلف فلزی می باشد که روز به روز بر میزان مصرف آن در این صنایع افزوده می گردد. همچنین برای پوشش سطوح کف و صرفا جهت فقط رنگ آمیزی بر روی سطوج کف سالن های غذایی و فضاهای بهداشتی و بیمارستان ها می توان از رنگ اپوکسی پلی آمید استفاده نمود. می بایستی دقت نمود که با رنگ اپوکسی پلی آمید چندان امکان دادن ضحامت به پوشش کف نیسر نمی باشد.

این مجموعه مفتخر است محصولات درجه یک خود را به همراه تخفیفات ویژه به مشتریان عزیز عرضه کند. تذکر این نکته ضروری است خرید رنگ رویه اپوکسی پلی آمید باکیفیت با کمترین هزینه نیازمند تحقیق و مراجعه به مراکز مربوطه از جمله این مجموعه می باشد. خرید به صورت عمده تمامی محصولات، همیشه یکی از آن دسته خریدهایی است که سودهای بیشماری را به خریدار و فروشنده می رساند.

پایین بودن قیمت تمام شده، حذف واسطه های غیر ضروری، صرفه جویی در زمان و …. از مزایای این نوع خرید است که اگر شما مایل باشید می توانید به خوبی از آن ها بهره مند شوید.

تولید عمده رنگ رویه اپوکسی پلی آمید

راهنمای انتخاب رنگ رویه اپوکسی الوان

راهنمای انتخاب رنگ رویه اپوکسی الوان

رنگ‌اپوکسی یکی از رنگ هایی می باشد؛ که یکی از چندی نوع رنگ است که از آپوکسی می‌توان برای سطوح داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر به عنوان روکش سطوح کف داخلی استفاده می‌شود.

وقتی که این رنگ خشک شود رنگ‌اپوکسی به یک رنگ مقاوم و سطح سخت تبدیل می شود، آن را به بهترین کفش برای پوشش کف تبدیل می شود؛ بزرگترین عیب در اپوکسی این است که رنگ حاوی موارد سمی می باشد همچنین اگر اشتباهی رخ دهد یا سطح رنگ شده به صورت صاف و یکدست خشک نشود/ف می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند و جبران آن پرهزینه می باشد.

از رنگ‌اپوکسی می‌توان برای پوشش دادن گاراژ ها و زیرزمین و حیاط مورد استفاده قرار می گیرد .

مثلا اگر خواسته باشند که گاراژ را رنگ آمیزی کند باید طوری رنگ‌آمیزی کنند که رد تایر ماشین و یا روغن در آن باقی می ماند بتوانند به راحتی پاک کنند و در برابر آن محافظت کند و همچنین برای رنگ کردن کف آشپزخانه و یا حال مورد استفاده قرار می‌گیرد .

همینطور برای کف مواد نیز مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال اگر در آشپزخانه لکه های سفید گوجه بر روی زمین ریخته شد آن را تمیز کنیم و از پوسته پوسته شدن نیز محافظت می کند این رنگ ها مقاوم در برابر ضربه می باشند و و همین طور در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم می باشد.

صادرکننده رنگ اپوکسی رویه الوان

صادرکننده رنگ اپوکسی رویه الوان

رنگ رویه الوان یکی از رنگ هایی می باشد که در سایتی که به شما معرفی می کنیم می توانید خریداری کنید و از این رنگ ها برای مقاومت بیشتر کف خانه ها و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد همچنین صادرات رنگ اپوکسی نیز در این سایت موجود می باشد که شما می توانید در این سایت خریداری کنید و همچنین این کار صادرات این کار نیز به کشورهای دیگر امکان پذیر می باشد که این سایت این کار را انجام می‌دهد و باعث سودآوری در این سایت می شود شما می توانید با مراجعه به این سایت به صورت اینترنتی و حضور خرید خود را انجام دهید.

رنگ اپوکسی پلی آمید چیست؟

رنگ اپوکسی پلی آمید از دسته رنگ های صنعتی و پر کاربرد در بخش های مختلف صنعت و ساختمان است.

رنگ اپوکسی پلی آمیذ دو جزئی است و البته تینر مخصوص اپوکسی برای رقیق کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

چسبندگی بالای رنگ اپوکسی پلی آمید بر روی فلز و دوام بالا و مقاومت حرارتی مناسب از دیگر ویژگی های آن است.

بیشتر بخوانید :   مرکز فروش رنگ اپوکسی پلی آمید

مطالعه ی کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید

از کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید می توان به رنگ کردن سطوح فلزی و بتونی اشاره کرد. این رنگ دو جزئی که از ترکیب هاردنر و رزین اپوکساید به دست می آید؛ مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و اکسید شدگی دارد. به عنوان مثال از این رنگ برای محافظت سطوح فلزی در صنایع پتروشیمی، فولاد، عرشه ی کشتی ها، ادوات نظامی و غیره در برابر رطوبت استفاده می شود.
رنگ اپوکسی پلی آمید شفاف بوده و به صورت گالنی به فروش می رسد. با خرید عمده می توانید از تخفیف خوبی نیز بهره مند شوید. از جمله ویژگی های این رنگ می توان به چسبندگی بالا، مقاومت عالی در برابر پوسیدگی و ترک خوردگی، مقاوم در مقابل لکه و عوامل خورنده و قدرت پوشش و پراکندگی بالا اشاره کرد.
لازم به ذکر است که از این رنگ برای ایجاد کفپوش های اپوکسی نیز استفاده می شود.

حال علت به کار گیری این رنگ به عنوان کفپوش اپوکسی چه می تواند باشد؟ دلیلش کاملا واضح و روشن است؛ به دلیل این که رنگ های اپوکسی پلی آمید در برابر ضربات مکانیکی و مواد شیمیایی بسیار مقاوم و مستحکم هستند.

از رنگ های مزبور علاوه بر موارد ذکر شده در تولید چسب و هم چنین در رشته ی زیست شناسی نیز استفاده می شود. در نظر داشته باشید که قبل از استفاده از این رنگ ها، از تمیز بودن سطوح اطمینان حاصل کنید.
فروشگاه رنگ اپوکسی پلی آمید

در واقع پوشش اپوکسی پلی آمید یک اپوکسی چند منظوره است که برای پوشش مخازن فلزی و آهن خام طراحی شده است.
کوتینگ سطح ماشین آلات، حتی در پوشاندن کف، کوتینگ و پوشش استاندارد پروفیل های سازه ای و سوله و اسکلت فلزی، پوشش دیوارها، بدنه فلزی و آبخور قایق ها و سایر صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
و بسترهای تجاری که نیاز به پوشش بادوام در موارد شدید دارند.

فروشنده بزرگ رنگ اپوکسی پلی آمید در وهله اول کارخانه های تولید کننده این محصول می باشند که با وارد نمودن متریال اولیه به خط تولید اقدام به تولید و سپس بسته بندی این محصول می کنند.

انواع رنگ اپوکسی اصل از طریق مراکز پخش و فروش تجهیزات ساختمانی نیز امکان پذیر است این مراکز در اقصی نقاط ایران دایر بوده و موجب دسترسی همه خریداران به این محصول می شوند.

رنگ اپوکسی کاربردهای بسیاری در محیط های باز و بسته دارد. شاید تاکنون نام آن را شنیده باشید اما از خصوصیات و مزایای آن اطلاعی نداشته باشید. این رنگ کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه تعدادی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.
پارکینگ های شخصی یا عمومی: رنگ اپوکسی یک پوشش دهنده و محافظت کننده مناسب برای بتن است. از این رنگ در انواع پارکینگ های عمومی و شخصی به دلیل قابلیت اجرایی بالایی که دارد به وفور استفاده می شود.
آسفالت: یکی از بهترین خاصیت های رنگ اپوکسی قابلیت چسبندگی بسیار زیاد آن است، به همین دلیل بر روی آسفالت ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ های ترافیکی: به دلیل شفافیت و ماندگاری بسیار خوبی که دارد در رنگ آمیزی خیابان ها، معابر و پیاده رو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نمایشگاه ها: خاصیت تلالو و درخشندگی بالای این رنگ یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد رنگ اپوکسی است. به دلیل این خاصیت در نمایشگاه ها نیز به کار برده می شود.
نحوه خرید
نمایندگان بسیاری در سراسر ایران در کار خرید و فروش انواع رنگ اپوکسی هستند. یکی از فروشندگان به نام و با تجربه در عرصه فروش رنگ اپوکسی شرکت ترنج می باشد. ترنج در شهرهای مختلف از جمله تبریز حضور فعال دارد. برای تهیه این رنگ می توانید علاوه بر خرید حضوری از طریق اینترنتی نیز اقدام به خرید نمایید.

انواع مختلف رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی پلی آمید دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها دارای کاربردهای گسترده ای می باشند. انواع مختلف این رنگ به شرح زیر است:

  • رنگ اپوکسی پلی آمبد منبع فلزی: رنگ منبع فلزی که از اسمش مشخص است، دانه‌های ضد نم داخل آن باعث ایجاد خاصیت ضد رطوبت خواهد شد. رنگ‌های اپوکسی منبع فلزی بعد از مخلوط‌کردن با رزین اپوکسی، مقاومت زیادی از خود به جا می‌گذارند. به همین دلیل بیشتر برای منبع های فلزی با غوطه وری آب در آن به کار می‌روند.
  • رنگ اپوکسی پلی آمید لوله :رنگ اپوکسی لوله، از گروه رنگ‌های پوششی است که بعد از اعمال بر روی سطح، در صورت وجود منبع رطوبت و اسید می‌تواند در برابر آسیب ها مقاومت نماید و شکل ظاهری خود را حفظ کند.
  • رنگ اپوکسی پلی آمید دیوار : دیوار های بتنی و سیمانی سالن تولید و انبار و کارخانه را می توان با استفاده از رنگ اپوکسی پلی آمید دیوار با استفاده از پرایمر مخصوص در رنگبندی متنوع پوشش داد. این رنگ به‌تازگی توجه علاقه‌مندان این حرفه را جلب کرده است؛ به‌دلیل درخشش زیبای آن در تاریکی مطلق است، رنگ اپوکسی دیوار بسته به میزان ترکیب با رزین اپوکسی می‌تواند در طول روز، نور اطراف را جذب کند و در تاریکی مطلق از خود نور ساطع کند. این  رنگ به‌دلیل داشتن چنین خاصیتی، از گران‌ترین رنگ اپوکسی پلی امید موجود در بازار است.
بیشتر بخوانید :   راهنمای قیمت رنگ اپوکسی آهن

انواع مختلف رنگ اپوکسی موجود در بازار

رنگ های مختلفی در اپوکسی آمید مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله این رنگ ها به شرح زیر است:

  • رنگ های اپوکسی آبی 5015
  • رنگ های اپوکسی پلی آمید مشکی 9005
  • رنگ های اپوکسی پلی آمید قرمز 3003
  • رنگ های اپوکسی پلی آمید طوسی 7035
  • رنگ های پاپوکسی پلی آمید زرد 1016
  • رنگ های جوهری

رنگهای اپوکسی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که به شرح زیر است:

رنگ ها و پوشش، قالب های صنعتی و کامپوزیت ها، سامانه های الکتریکی و الکترونیک مصارف خانگی و دریایی، هوافضا، زیست شناسی استفاده کرد.

رنگهای اپوکسی رامی توان بر روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد، یعنی در موتورخانه ها، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست می توان از رنگ اپوکسی استفاده نمود.

کاربردهای دیگر رنگ اپوکسی پلی آمید

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید
محیط ها طبقات: عملکرد متوسط تا سنگین در
محیط های تجاری/صنعتی در معرض ترافیک سنگین پیاده و
ترافیک گاه به گاه وسایل نقلیه لاستیکی سبک وزن، نشت متناوب
از مواد شیمیایی ملایم تا سنگین تر، بخار گاه به گاه و تمیز کردن شیمیایی.
فلز: عالی برای استفاده بر روی فلزات آهنی، فلزات غیر آهنی و
فلز گالوانیزه
رنگ اپوکسی پلی آمید رنگ دو جزئی است که
بخشی از جزء مناسب “A” مخلوط با 1 قسمت از قسمت “B”
کاتالیزور و یا خشک کن مخلوط می شود.
اجزا از قبل به درستی اندازه گیری شده اند.
نسبت مخلوط بدون نیاز به اندازه گیری کیت های جزئی را با هم مخلوط نکنید.
استفاده از پوشش های اپوکسی در کاربردهای مسکونی، تجاری، سازمانی، صنعتی، حمل و نقل و دریایی رایج است. انواع مختلفی از مواد پخت برای ویژگی های عملکردی مختلف پوشش اپوکسی استفاده می شود.
عوامل پخت با رزین های اپوکسی واکنش نشان می دهند و شبکه ای متقابل تشکیل می دهند که رزین اپوکسی را به یک پوشش اپوکسی کامل تبدیل می کند. انتخاب یک نوع اپوکسی نسبت به نوع دیگر می تواند واقعاً برای افراد بی احتیاط مشکل ساز باشد.

ویژگی های رنگ اپوکسی اصل چیست؟

رنگ رویه اپوکسی پلی امید براق از جمله محصولات شیمیایی می باشد که به دلیل ویژگی های خاص این محصول دارای موارد استفاده فراوانی در صنعت می باشد از جمله موارد استفاده از این رنگ می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • این محصول به دلیل مقاومت بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر دماهای بالا برای تهیه انواع کفپوش و همچنین رنگ و روش مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این محصول همچنین از چسبندگی و مقاومت بسیار بالای شیمیایی و مقاومت الکتریکی بالای این رنگ موجب می شود که برای تهیه انواع رزین از این رنگ با کیفیت استفاده شود.
  • این محصول همچنین از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار می باشد به همین دلیل به عنوان نوعی پوشش و محافظ بر روی انواع سطوح از این رنگ استفاده می شود.
  • از این محصول بر ای تهیه انواع قالب پارافین و هم چنین مجسمه سازی نیز استفاده می شود. استفاده در سامانه های الکتریکی. در مصارف خانگی و دریایی نیز به صورت گسترده از این محصول استفاده می شود.
  • به دلیل مقاومت بسیار بالا و استحکام این رنگ در حوزه هوافضا نیز از این رنگ استفاده می شود و این امر موجب افزایش اهمیت این رنگ شده است. نوع ترکیبات شیمیایی به کار رفته در این محصول نیز به صورت کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.
بیشتر بخوانید :   رنگ HB میانی اپوکسی پلی آمید مرغوب

خرید عمده رنگ اپوکسی پلی آمید

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید به صورت عمده از طریق نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه امکان پذیر می باشد، نمایندگی های فوق دارای شعب پخش و فروش معتبری در اقصی نقاط ایران هستند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز در زمینه پخش و فروش این رنگ ها به صورت غیر حضوری و آنلاین فعالیت می کنند و موجب دسترسی همه خریداران به این محصول می شوند.

صادرات عمده اپوکسی پلی امید سبب می شود تولید کننده مطابق با استاندارد های جهانی کیفیت محصولات خود را بالا ببرد. همانطور که می دانید، تا زمانی محصولی می‌تواند به رقابت با رقبا در میدان بین ‌المللی بپردازد که کیفیتش همواره حفظ شود و یا در صورت نیاز ارتقا یابد. صادرات عمده این محصول علاوه بر سود بسیار زیادی که برای صادر کننده دارد، نقش بسیار مهمی در رونق و پیشرفته اقتصادی کشور ایفا می کند و باعث ایجاد فرصت ‌های جدید شغلی می شود.

صادرات عمده اپوکسی پلی امید

5 خصوصیات بارز اپوکسی پلی امید باکیفیت

5 خصوصیات بارز اپوکسی پلی امید باکیفیت

اپوکسی پلی آمید با کیفیت دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که دارا بودن این خصوصیات سبب شده به راحتی بتوان آن را از انواع نامرغوب تشخیص داد.

  1. این محصول بر روی سطوح فلزی مختلف دارای چسبندگی بسیار خوبی است.
  2. در برابر عوامل محیطی مختلف از خود مقاومت نشان داده و دچار آسیب نمی شود، این عوامل شامل رطوبت نیز می باشد.
  3. در محیط های مختلف شیمیایی و صنعتی به طور شگفت انگیزی مقاوم است.
  4. یکی دیگر از خصوصیات بارز این محصول، مقاوم بودن در برابر آسیب ‌های زمان حمل و نقل است.
  5. در برابر تمامی روغن ها از خود مقاومت نشان می دهد، در حالی که نوع نا مرغوب از بین می رود.

شرکت پخش اپوکسی پلی امید براق

شرکت پخش اپوکسی پلی امید براق

پخش اپوکسی پلی امید براق در شرکت پخش آن به صورت عمده و جزئی، به دو روش مختلف امکان پذیر است. این روش ها شامل عرضه اینترنتی و حضوری است. هنگامی که محصولی مانند اپوکسی براق در حجم کلی تهیه شود، درصد تخفیفی که فروشنده شرکت پخش برای مشتری عمده در نظر می‌ گیرد نسبت به خریدار جزئی بسیار بیشتر است. به همین علت خریدار عمده، خریدی مقرون به صرفه تر و دارای گردش اقتصادی بیشتر را تجربه خواهد کرد. از دیگر مزایای این شیوه از خرید صرفه جویی است. حال ممکن است این سوال در ذهن شما پیش آید، صرفه جویی در چه مواردی؟ پاسخ پرسش شما عزیزان این است در این شیوه از خرید در زمان، پول، هزینه رفت و آمد و… صرفه جویی می شود.

وقتی که اپوکسی در حجم عمده تهیه شود، دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی برای خرید های بعدی نمی باشد، به همین علت اکثر مشتریان راضی به این شیوه از خرید محصول هستند و دیگران را به این شیوه تشویق و ترغیب می کنند.

کسانی که خواهان خرید اینترنتی این محصول هستند می ‌توانند با مراجعه به سایت، با مشاهده قیمت و بررسی انواع ظرفیت های مختلف تولید شده در حجم های گوناگون، با توجه به میزان نیاز خود آن را سفارش داده و تهیه نمایند. همچنین آنها قبل از قطعی شدن و ثبت سفارش خرید این امکان را دارد که می توانند با کارشناسان متخصص و آنلاین تماس گرفته و علاوه بر دریافت اطلاعات لازم در رابطه با خرید و فروش محصول، از میزان کیفیت و هزینه‌ های تولید آن، قیمت روز ارائه شده توسط رقبا و… اطلاع کافی و لازم را به دست آورند

4

    • قیمت رنگ اپوکسی مات و براق تفاوت قابل توجهی ندارد و ممکن است در حد 5 تا ده درصد اختلاف قیمت داشته باشند.

  1. رنگ رویه اپوکسی پلی امید براق از جمله محصولات شیمیایی می باشد که به دلیل ویژگی های خاص این محصول دارای موارد استفاده فراوانی در صنعت می باشد …ایا مدل مات این رنگ جذابیت کافی برای مشتریان فروشگاه ایجاد میکند ؟

    • رنگ اپوکسی پلی آمید به دلیل ماندگاری و جلوه زیبایی که به کار می دهد و محصول را چند برابر محبوب می کند می تواند همه به صورت مات و هم براق کارایی مورد نظر را داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما