بهترین فروشنده رنگ اپوکسی مات با قیمت پایین

رنگ ها، انواع مختلفی دارند و موارد کاربرد شان متفاوت است. در این مقاله قصد مان این است تا شما را با رنگ اپوکسی مات آشنا کنیم و همچنین بهترین فروشنده را معرفی نماییم که با قیمت پایین، به ارائه کالا می پردازد. این رنگ ها، کاربرد زیادی دارند که در دو بخش آتی، به صورت مفصل به آن می پردازیم.

بهترین فروشنده رنگ اپوکسی مات با قیمت پایین

موارد استفاده از رنگ اپوکسی مات

موارد استفاده از رنگ اپوکسی ماتپیش از این که با موارد استفاده از رنگ اپوکسی مات مطلع گردید، می خواهیم از این بگوییم که این محصول انواع مختلفی دارد و از سوی دیگر، مواد اولیه گوناگونی نیز در ساخت آن به کار گرفته می شود که به بخشی از آنان در این جا اشاره می کنیم:

  • رزین و تینر اپوکسی
  • باریت و تالک
  • افزودنی ضد شره
  • لولینگ
  • کربنات
  • تیتان

در میان رنگ های متعددی اپوکسی، نوع مات، خاص است. از این محصول بیشتر سعی می گردد تا در رنگ های کامپیوتری، تابلوها  همچنین کامپوزیت استفاده شود. این رنگ چسبندگی بالایی دارد و برای همین است که مورد توجه بسیار از افراد قرار گرفته است.

در هر حال، بهترین رنگ اپوکسی مات را شرکت های متفاوتی در ایران می سازند. آنان می کوشند تا محصولی در خور توجه و کاربردی را بسازند و به دست مصرف کنندگان برسانند. در حال حاضر، نوع مات و نیمه مات، به علت ویژگی هایی که دارند، خریداران زیادی پیدا کرده اند.

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ طوسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

بررسی رنج قیمت رنگ اپوکسی

قیمت رنگ اپوکسی متناسب با نوع و کاربردی که دارد، متغیر است. این محصول در انواع متنوع برای استفاده در مکان های گوناگون ساخته می شود. یکی از کاربردهای رنگ اپوکسی، استفاده از آن در کف و دیوار سرویس های بهداشتی است. مقاومت بالای این رنگ در برابر رطوبت باعث شده تا انتخاب مناسبی برای این مکان ها به شمار آید. علاوه بر ماندگاری این رنگ در برابر رطوبت، درخشندگی و ظاهر زیبای آن نیز از دیگر مواردی است که باعث می شود سرویس های بهداشتی همیشه تمیز به نظر برسند. از دیگر کاربردهای این رنگ می توان به استفاده آن در پارکینگ ها، موتورخانه ها، سوله و انبارهای صنعتی و بسیاری از مکان های مسکونی و صنعتی دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :   رنگ رویه اپوکسی کف و ویژگی های خرید عمده آن

رنج قیمت رنگ اپوکسی نیز مانند بسیاری از محصولات مشابه به موارد مختلفی بستگی دارد. اولین فاکتور مهم در تعیین قیمت این نوع رنگ، کیفیت آن است. تنوع بالایی از انواع رنگ های پروکسی با دامنه کیفیتی مختلف عرضه می شوند. متناسب با نوع کیفیت و ماندگاری این نوع از رنگ ها نیز قیمت آنها متنوع است. حجم خرید محصول، نوع عرضه، شرکت یا برند تولید کننده، داخلی یا خارجی بودن محصول و بسیاری از موارد دیگر روی قیمت تمام شده آن تاثیر گذارند. کسانی که مصرف بالایی از این رنگ را دارند، می توانند با خرید عمده، محصول را با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی خریداری کنند.

به طور مثال قیمت رنگ اپوکسی کف که از نوع اپوکسی پلی آمین می باشد با قیمت رنگ اپوکسی سفید پلی آمید رویه فلز تفاوت های زیادی دارد چرا که ساختار تولید و فرمولاسیون و در نهایت کاربرد هر کدام با هم بسیار متفاوت است. یا به طور مثال قیمت رنگ اپوکسی فلز با قیمت رنگ اپوکسی کف نیز برای قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی در فضاهایی کاملا متفاوت و با رنج بسیار متنوعی عرضه می گردد.

کاربرد رنگ اپوکسی در سطحی بسیار گسترده و در صنایع مختلف انجام می گیرد. دلیل استفاده از این نوع رنگ، مقاومت و ماندگاری بالای آن است. کاربرد یک رنگ بادوام در صنایع مختلف شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر باعث شده تا اولویت خرید بسیاری از افراد باشد.

بهترین عرضه کنندگان رنگ اپوکسی مات

بهترین عرضه کنندگان رنگ اپوکسی ماتبرای این که بتوانید یک محصول خوب را تهیه کنید، نیاز است که به بهترین عرضه کننده رنگ اپوکسی مات مراجعه نمایید. این گونه خواهید توانست که کالایی استاندارد، مرغوب و در همین حال کاربردی را به دست آورید.

عرضه رنگ اپوکسی از نوع مات، در بسته بندی های مختلفی صورت می گیرد. مصرف کنندگان قادر هستند که بر اساس نوع نیاز، آن محصول را تهیه کرده و استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید :   توزیع مستقیم ضد زنگ اپکسی دو جزئی

پایه اصلی این رنگ، رزین و سخت کننده پلی آمید است. قدرت چسبندگی آن بالا است و از سوی دیگر، مقاومت خوبی در برابر حلال ها و مواد شیمیایی دارد. همینطور ضد سایش است و از طرفی، آب و رطوبت را نیز دفع می کند و به عنوان لایه نهایی روی سطوح مورد استفاده قرار می دهند.

علت این موضوع هم بیشتر عدم مقاومت بالای آن در برابر اشعه یو وی می باشد.

اگر می خواهید، نوع مرغوب این محصول را تهیه کنید، ما در این جا به عرضه آن می پردازیم. شما در هر رنگ و برندی که خواسته باشید، می توانید رنگ اپوکسی مات را سفارش دهید.

برای اطلاع از قیمت رنگ اپوکسی در حجم های عمده، می توان با کارشناسان فروش در فروشگاه اینترنتی ترنج ارتباط برقرار کرد. این مجموعه عرضه کننده بهترین نمونه رنگ های اپوکسی بازار در حجم های عمده می باشد. با خرید از این مرکز می توان محصول را با قیمتی به صرفه و معقول خریداری کرد.

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ طوسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

رنگ اپوکسی درجه 1 از با کیفیت ترین مواد اولیه رزین اپوکسی و هاردنر و سایر افزودنی های رنگ صنعتی تهیه می گردد تا نتیجه نهایی پوششی که بر روی سطح فلز ایجاد می نماید، بهره بردار را به خرید مجدد این محصول برای پروژه بعدی خود ترغیب نماید.

نکات مهم هنگام خرید رنگ های اپوکسی

نکات مهم هنگام خرید رنگ های اپوکسی

رنگ اپوکسی درجه 1 دارای مصرف بالایی است و یکی از دلایل توجه ویژه به این رنگ استحکام و پوشش دهی بسیار مناسب آن بر روی سطح است. رنگ اپوکسی درجه 1 از دو بخش رزین اپوکسی و سخت کننده که هاردنر نامیده می شود تشکیل شده است. زمانی که تصمیم به استفاده از این رنگ نمودید باید به یاد داشته باشید که به نکات مهم در هنگام خرید رنگ اپوکسی درجه 1 توجه داشته باشید.

یکی از مسایل مهم خرید از فروشنده معتبر است زیرا در بازار صنعت رنگ برخی فروشندگان رزین را با حلال های غیر استاندارد و متفاوت ترکیب می کنند و خاصیت رنگ را تغییر می دهند و خریدار به هنگام استفاده متوجه تغییر در رنگ اپوکسی درجه 1 می شود.

نکته مهم دیگر اطلاع از نسبت ترکیباتی است که برای تهیه رنگ اپوکسی درجه 1 باید از آن اطلاع داشته باشید. توجه داشته باشید که ظرف هاردنر باید تیره باشد زیرا در صورت استفاده از ظرف شفاف این ترکیب در برابر نور واکنش نشان داده و ترکیب از بین می رود.

بیشتر بخوانید :   خرید رنگ صنعتی اپوکسی

نکات مهم هنگام خرید رنگ های اپوکسی
یکی از نکات مهم خرید رنگ های اپوکسی ، توجه به نسبت رنگ به هاردنر است ، اگر به این موضوع دقت نشود ممکن است نتیجه نهایی کار خوب نباشد. در این وقت ها باید به توضیحات داده شده توسط کارخانه که بر روی قوطی رنگ و هاردنر درج شده است، دقت کافی شود.

به طور مثال در رنگ های اپوکسی نسبت رنگ به هاردنر در تعداد زیادی از موارد یک به چهار است ، ولی در موارد دیگری مثلا در خصوص رنگ ضد زنگ اپوکسی زینک ریچ ، دیده می شود این نسبت یک به ده است، یا مثلا در خصوص رنگ ضد زنگ اپوکسی زینک فسفات این نسب یک به شش است و تعداد زیادی موارد متنوع دیگر ، که اگر هنگام خرید به خوبی آن دقت نشود ممکن است موجب مشکلات عدیده دیگری شود.

جدیدترین مدل های رنگ اپوکسی درجه 1

جدیدترین مدل های رنگ اپوکسی درجه 1

پوشش های اپوکسی به صورت رنگ و کفپوش در بازار موجود هستند و دارای دو گروه اصلی اپوکسی آمید و اپوکسی آمین هستند. اپوکسی آمید ها در آب دوام بیشتری دارند و بای محیطی هایی با رطوبت بالا استفاده می گردند.
نوع آمین دار مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند و برای محیط هایی با این شرایط مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید رنگ اپوکسی بهتر است با جدیدترین مدل های آن آشنا شوید. معمولا بهترین مدل ها و رنگ ها برای صادرات رنگ اپوکسی به نقاط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
جدید ترین این مدل رنگ های اپوکسی قابلیت های زیادی در آیتم های مورد نیاز فضاهای خاص، مانند آنتی باکتریال بودن و ضد خش بودن و همین طور قابلیت ترکیب با لاک های پلی اورتان و جوهر های رنگی را ارئه نموده اند ؛ که بسیار مورد توجه کاربری های بهداشتی و یا موارد مصرف تزییناتی قرار گرفته است با عث رونق هر چه بیشتر بازار خرید و فروش جدید ترین مدل های رنگ اپوکسی درجه 1 در سطح ایران گردیده است.

5

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.