عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه گامی در جهت رفاه بیشتر مشتریان

عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه گامی در جهت رفاه بیشتر مشتریان

عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه گامی در جهت رفاه بیشتر مشتریان

امروزه استفاده از رنگ های ساختمانی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تغییر ساختمان ها است. تنوع رنگ و امکان استفاده از رنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان دلایل اصلی انتخاب اینموارد هستند.

قابلیت شستشو نیز می تواند دلیل دیگری باشد که سبب افزایش گرایش به استفاده از رنگ ها شده است. اما نکات بسیار مهمی در هنگام تهیه یک رنگ وجود دارد.

با توجه به تنوع زیاد رنگ ها مشتریان بایدمناسب ترین برند را انتخاب کنند. علاوه بر آن باید هزینه تهیه رنگ مناسب باشد. با توجه به شرایط اقتصادی مشتریان ما اقدام به عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه نمودیم. در حقیقت، عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه گامی در جهت رفاه بیشتر مشتریان است.

عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه

عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه

شرکت نقشینه از سال 1360 فعالیت تولیدی خود را در ایران آغاز کرده است. در حوزه تولید انواع محصولات رنگی و رزینی فعالیت بسیار خوبی داشته است. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

با توجه به کیفیت بالای محصولات نقیشه، قیمت آنها بسیار مناسب است. نکته ای که تیم فروش ما را به عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه ترغیب کرد: سهولت دسترسی مشتریان به این محصول در سراسر ایران بود.

با توجه به تمرکز نمایندگی های فروش رنگ نقشینه در مناطق خاص، امکان دسترس حضوری برای بسیاری از هموطنان ما مسیر نبود. تیم ما تمایل داشت، که تمام هنرمندان طراحان ساختمانی در تمام شهرهای دور و نزدیک ایران بتوانند این نوع رنگ را تهیه و از آن استفاده کنند. به همین دلیل ما با جدیت تمام تصمیم به عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه گرفتیم.

بیشتر بخوانید :   زمینه فعالیت نمایندگی رنگ افشار تهران

مزایای عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه

مزایای عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه
عمده ترین مسئله ای که بازار و فروش در ایران را تحت تاثیر قرار داده است، دلال بازی است. این مقوله سبب شده مشتریان ناچار باشند یک محصول را با قیمت بسیار بیشتر از قیمت واقعی تهیه کنند. ما در عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه، در اولین قدم دست دلالان را کوتاه کردیم. و به صورت بی واسطه محصول را در اختیار مشتریان واقعی قرار دادیم.

در نتیجه، هزینه نهایی محصول بسیار کمتر خواهد بود. مزیت دیگر عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه، این است که مشتریان بدون مراجعه حضوری و تنها با همکاری تیم فروش ما می توانند به این محصول دسترسی داشته باشند.

ما در بخش عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه این امکان را برای مشتریان فراهم کردیم، که آنها رنگ دلخواه را به هر میزان که تمایل دارند، تهیه کنند.

علاوه بر این، تنوع بسیار بالای محصولات نقشینه سبب می شود، مشتری بتواند با خیال آسوده انتخاب کند. ما در عرضه مستقیم و ارزان رنگ نقشینه، انواع رنگ های روغنی مات و براق، رنگ های اکریلیک، رنگ های پلاستیکی و نیمه پلاستیکی، و ضد زنگ ها را عرضه نمودیم.

تنوع بالای محصولات ارائه در بخش عرضه رنگ نقشینه در سایت ما می تواند پاسخگوی نیاز طراحان و نقاشان ساختمانی باشد. علاوه بر این، هزینه تهیه محصولات از طریق تیم فروش ما بسیار مناسب تر از مراجعه حضوری به سایر مراکز فروش رنگ نقشینه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.