عمده فروشی ضد زنگ اپوکسی صنعتی

توضیحات کلی درباره ضد زنگ های اپوکسی

توضیحات کلی درباره ضد زنگ های اپوکسی
اولین نکته که در مورد ضد زنگ اپوکسی صنعتی باید بدانید این است که این نوع رنگ امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. دلیل آن هم این است که میتواند یک عامل بازدارنده عالی در برابر خوردگی فلزات باشد. به طور کلی ضد زنگ اپوکسی از دو بخش تشکیل شده است. بخش رزینی که باعث میشود عمل پخت صورت گیرد و بخش سخت کننده که در نهایت باعث چسبندگی رنگ به سطح فلزی و آهنی میگردد.

این دو بخش با هم ترکیب میشوند و بعد از مدتی بین آنها اتصالات شیمیایی رخ میدهد و در نهایت رنگ مورد نظر حاصل میگردد. از این رنگ در مناطق مختلف مخصوصا در صنعت برای محافظت از لوله های فلزی استفاده میشود. همچنین انواعی از این رنگ به قدری قدرت بالایی دارند که میتوانند از سازه های فلزی در اعماق دریا نیز محافظت کنند.

انواع ضد زنگ های اپوکسی شامل ضد زنگ اپوکسی معمولی که به عنوان آستر اپوکسی هم شناخته می شود و عموما کد رال رنگ آن 7000 می باشد ، نوع دیگر آن اپوکسی زینک فسفات و اپوکسی رینک ریچ و اپوکسی زینک کرومات می باشد که همه این ضد زنگ های اپوکسی با درصد زینک های متناسب با محیطی که قرار است در آن استفاده شود؛ اعم از محیط های مرطوب، محیط های اسیدی و خورنده و دارای مواد شیمیایی، توسط کارشناسان متخصص همان حوزه؛ به بهره بردار و یا سازنده پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید :   بازار فروش ضد زنگ اپوکسی شیروانی

قیمت روز ضد زنگ اپوکسی صنعتی

ضد زنگ اپوکسی صنعتی

اگر میخواهید از قیمت روز ضد زنگ اپوکسی صنعتی و یا قیمت ضد زنگ زینک ریچ باخبر شوید بهترین پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه ترنج کمک بگیرید. میتوانید برای اینکه از قیمت اپوکسی صنعتی مطلع شوید با ما تماس حاصل نمایید. در مورد فروشگاه ترنج باید بگوییم که این فروشگاه به صورت عمده فروشی در پروژه های مهم و تاثیر گذار با ارائه مشاوره های فنی مورد نظر کار میکند. یعنی خریداران ، سازندگان، مجریان عایق بندی اسکلت های فلزی و فولادی می توانند برای بهبود شرایط فنی و اقتصادی پروژه خودشان رنگ های ضد زنگ اپوکسی را در حلب های بیست تا 25 کیلویی به همراه قوطی های هاردنر متناسب آن و تینر اپوکسی مخصوص اعمال از ترنج به صورت عمده رنگ را خریداری کنند و ضمن سفارش کد رال رنگ مورد نظرشان را نیز اعلام کنند تا طبق همان کد رال رنگ ضد زنگ اپوکسی خود را دریافت نمایند.

قیمت روز ضد زنگ اپوکسی صنعتی
همانطور که میدانید خرید عمده از لحاظ قیمت خیلی به صرفه تر از خرید به صورت تک است. پس اگر شما نیز فروشنده این نوع رنگ هستید یا کار شما به گونه ای است که مسئول نصب لوله ها و در نهایت مقاوم کردن آنها نسبت به عوامل خوردگی هستید، میتوانید به راحتی ضد زنگ اپوکسی مورد نظر خود را از فروشگاه ترنج تهیه نمایید.
فروشگاه ترنج به عنوان عمده فروشی ضد زنگ مشغول فعالیت میباشد و کارشناسان این مجموعه به لحاظ توصیه های فنی و یا مشاوره های مورد نظر آمادگی دارند تا کلیه اطلاعات ضروری و حیاتی را جهت بهبود عملکرد سازه ها و یا قطعات فلزی مورد نظر بهره برداران ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید :   توزیع کننده ضد زنگ اپوکسی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما