فروشنده پرایمر زینک ریچ اپوکسی

پرایمر زینک ریچ اپوکسی از پوشش های روی می باشد که از آن ها در جهت جلوگیری از خوردگی و همچنین محافظت از سطوح فلزی یا آهنی استفاده می شوند. به این صورت که با استفاده از پرایمرها ها و پاشش آنها به روی سطوح گفته شده در مواقع زنگ زدن اول این پرایمرها زنگ می‌زنند و همچنین پس از زنگ زدن با تشکیل لایه محفظ یا همان اکسید خود در ادامه نیز از زنگ زدن سطح مورد نظر جلوگیری می‌کنند.

فروشنده پرایمر زینک ریچ اپوکسی

پرایمر زینک ریچ اپوکسی چه مشخصاتی دارد؟

پرایمر زینک ریچ اپوکسی چه مشخصاتی دارد؟ استفاده از پرایمر زینک ریچ اپوکسی سال های زیادی میباشد که راواج پیدا کرده است. از این محصول برای محافظت از خوردگی سطوح مختلف استیل و فولاد استفاده میشود. خودروسازی، ساختمان سازی، نفت و گاز و پتروشیمی از مهم ترین مصرف کنندگان پرایمر زینک ریچ اپوکسی میباشند. پوشش های پایه زینک اپوکسی در برابر اثرات مخرب اتمسفری مقاومتبسیار بالایی دارند و خوردگی هایی را که در اثر واکنش های شیمیایی اکسیژن هوا رخ می دهند را تقریبا حذف میکند. رنگ های زینک اپوکسی، بهترین نوع رنگ برای لایه اول رنگ آمیزی سطوح فلزی میباشند. به این نوع رنگ ها در اصطلاح، رنگ پرایمر زینک اپوکسی گفته می شود. پرایمر زینک ریچ اپوکسی می توانند به عنوان لایه بیرونی که با اکسیژن هوا در تماس است، خوردگی سطح را به تأخیر بیاندازند. این پوشش ها نقش محافظ را ایفا می کنند و از انجام واکنش های زیادی روی سطح فلز جلوگیری می کند.پرایمر زینک ریچ اپوکسی در صنعت بر اساس ویژگی ها به چند دسته اصلی طبقه بندی می شوند:

  • نوع I-A
  • نوع I-B
  • نوع I-C
بیشتر بخوانید :   خرید ضد زنگ اپوکسی دو جزئی زینک ریچ در تهران

در مورد نوع اول میتوان گفت که شامل رنگ های معدنی محلول در آب مانند سیلیکات های فلزات قلیایی، فسفات ها و اصلاح کننده ها میباشند که پس از اجرا روی یک سطح مشخص باید به وسیله گرما، حرارت داده شده و یا به کمک محلول های خشک کننده، به خوبی خشک شوند.

خرید تضمینی پرایمر زینک ریچ سه جزئی

خرید تضمینی پرایمر زینک ریچ سه جزئی فروش پرایمر اپوکسی شاید در فروشگاه‌های زیادی صورت بپذیرد اما به دلیل محوریت اصلی ای که در تاسیسات دارد خریدار باید برای خرید پرایمر زینک ریچ به فروشگاه‌های معتبر رجوع کند که در این زمینه نیز محصولات با کیفیت تر قیمت بالاتری دارند؛ البته این به این معنا نیست که هر قیمت بالایی بیانگر مرغوبیت است و حریدار باید دقت کافی را داشته باشد و به فروشگاه‌های معتبر دارای مجوز و دارای سابقه مراجعه کند و باید گفت که فروشگاه حاضر نیز به جرئت می‌توان ادعایی در این زمینه داشته و با ضمانت محصولات و همچنین پشتیبانی فروش و کمک به انتخاب خریدی امن و مطمئن را برای خریدار ایجاد کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.