فروش انواع رنگ ترافیکی خط کشی ایرانی

رنگ ترافیکی خط کشی، از جمله محصولاتی است که بر پایه رزین اکریلیک، کلر، کائوچو، ترموپلاست ساخته می شود. این نمونه از کالا را شرکت های گوناگونی می سازند و به همین دلیل ما شاهد انواع مختلف آن بر اساس کیفیت می باشد. فروش نوع ایرانی این رنگ، به صورت فله ای و بسته بندی انجام می شود.

%D8%B1%D9%86%DA%AF %D8%AE%D8%B7 %DA%A9%D8%B4%DB%8C3 min

آشنایی با انواع رنگ خط کشی

اگر آشنایی با انواع رنگ خط کشی و این که ویژگی های نوع مرغوب آن ندارید، ما در همین ابتدا امر به معرفی آنان می پردازیم. البته باید خاطر نشان کرد که این محصولات در کل، به دو دسته تقسیم می شوند که در این جا به آنان اشاره می کنیم:

1) رنگ سرد ترافیکی: 

  • بر پایه رزین های کائوچو و کلر ساخته می شود.
  • بر پایه رزین های ترموپلاست و اکریلیک آن ها را می سازند.
  • از اکریلیک دو جزئی به دست می آید.

2) رنگ گرم ترافیکی: 

  • در ساخت آن از هیدروکربن استفاده می گردد.

اما خوب است بدانید که از این نمونه رنگ ها، در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون کار می گیرند. برای نمونه افزون بر خیابان ها، بزرگراه ها، در پارکینگ ها مسقف و غیر مسقف، استخر و همچنین بر طرف کردن ترک های رنگ قبلاً به کار برده شده، استفاده می نمایند.

آنان را شرکت های متعددی می سازند که در بخش دیگر به این موضوع بیشتر می پردازیم.

بیشتر بخوانید :   آشنایی با نحوه فروش رنگ ترافیکی ریف در تهران

آشنایی با انواع رنگ خط کشی

رنگ ترافیکی دو جزئی

به رنگ هایی که در خیابان ها، انبار ها و ترمینال ها برای اعلام هشدار و راهنمایی رانندگان و رهگذران پیاده به استفاده می شوند رنگ ترافیکی می گویند. قیمت رنگ ترافیکی با توجه به فرمولاسیون و کاربرد آن متفاوت است. خرید رنگ ترافیکی به شکل آنلاین قابل انجام است.
شرکت رنگ صنعتی ترنج تولید کننده انواع رنگ ترافیکی با کیفیت بالا می باشد. این شرکت فروش رنگ ترافیکی را به صورت آنلاین فروش می کند. نظر به این که به عبور تعداد زیادی اتومبیل در لحظه از روی خط کشی ها، رنگ ترافیکی باید در مقابل سایش تحمل نماید و در حالت های آّب و هوایی گوناگون پایداری اش را نگه دارد.
رنگ ترافیکی دو جزئی از دو جزء A , B ابتدا باید جزء اول به شکل مناسب با همزن برقی هم زده شود، سپس جزء B به آن افزوده گردد و این بار دو جزء در کنار هم ترکیب شوند. پس از هم زدن مدتی که مخلوط به صورت یک نواخت در آمد زمان رنگ آمیزی فرا می رسد.
آشنایی با انواع رنگ خط کشی
از رنگ ترافیکی دو جزئی سرد در هشدار پارکینگ، خطوط عابر پیاده، خطوط داخل شهری، محل های پرتردد داخل شهر، تابلوهای ترافیکی، جاده های کوهستانی، اتوبان ها و بزرگراه ها، خطوط محوری خیابان ها و فرودگاه ها می توان استفاده کرد. رنگ ترافیکی دو جزئی سفید و مسی جزء رنگ های اکریلیک شناخته می شود. رنگ های ترافیکی دو جزئی پس از مخلوط شدن با یک واکنش گرما دهنده سفت و خشک می گردند. جرم و کثیفی را در روی خود نگه نمی دارد.
رنگهای ترافیکی دو جزئی ظرف مدت 5 تا 10 دقیقه به صورت سطحی خشک می شوند. خشک شوندگی کامل این نوع از رنگ ها حداکثر 25 دقیقه طول می کشد. استفاده از رنگ دو جزئی ترافیکی در محل هایی که پر رفت و آمد هستند، سفارش می گردد چرا که به سرعت خشک می شوند و باعث اختلال در رفت و آمد اتومبیل ها نمی شوند.
فروش انواع رنگ ترافیکی خط کشی ایرانی
این رنگ ها چسبندگی عالی بر روی بتن و آسفالت دارند.
اگر به دنبال رنگی هستید که در اثر فشار زیاد اتومبیل  برچیده نشود بهتر است از انواع رنگ ترافیکی دو جزئی که توسط شرکت رنگ صنعتی ترنج به عرضه می رسد، تهیه کنید و در پارکینگ خود استفاده نمایید.
در زمان خط کشی پارکینگ خودرو با رنگ ترافیکی دو جزئی سفید باید توجه داشته باشید که سطح کار رطوبت نداشته باشد.
نحوه خط کشی پارکینگ ساختمان با رنگ ترافیکی دو جزئی زرد به این صورت است که جزء اول به خوبی هم زده شود و سپس جزء دوم به آن اضافه شود و دوباره به صورت کامل هم زده شود. قیمت رنگ ترافیکی زرد وابسته به شفافیت آن متغیر است.
این رنگ نسبت به سایش استحکام بالایی دارد و برای هشدار پارکینگ، رنگ ستون پارکینگ و رنگ آمیزی کف پارکینگ مناسب می‌باشد. مقاومت زیاد این رنگ در مقابل سایش موجب شده انتخاب مناسبی برای استفاده در خطوط داخل شهری و خطوط عابر پیاده باشد.

تولیدکنندگان رنگ خط کشی مرغوب در ایران

تولیدکنندگان رنگ خط کشی مرغوب در ایراندر ایران، تولیدکنندگان رنگ خط کشی مرغوب، همانطور که گفتیم، از مواد اولیه گوناگونی ساخته و در رنگ بندی های متفاوتی نیز عرضه می کنند. در این میان می شود از نوع زرد و سفید نام برد که یکی از پرمصرف ترین نوع رنگ های ترافیکی اند.

بیشتر بخوانید :   نمایندگی رنگ جدولی ماندگار با قیمت استثنایی

در هر صورت، تولیدکننده رنگ خط کشی، کالا را با استفاده از روش های مدرن و سنتی می سازد و آنان را در بسته بندی های گوناگونی جای می دهد؛ ولی سوالی که بسیاری می پرسند، این است، یک رنگ خوب را چه ویژگی هایی دارد؟ در این حوزه، می توان به موضوعات متفاوتی اشاره نمود.

برای نمونه، رنگ با کیفیت، عمر طولانی دارد. انعطاف پذیر می باشد. ضد سایش است و به راحتی دچار رنگ پریدگی نمی شود. بر هر سطحی قابل اجرا است. در برابر نور خورشید، مواد شیمیایی، روغن موتور بنزین مقاومت بالایی دارد. قدرت چسبندگی آن را زیاد است و از همه مهمتر این‌ که راحت اجراء می شود.

باید در نظر داشت همین موارد است که هم شرکت های سازنده و هم خریداران، محصول را ساخته و تهیه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.