فروش عمده رنگ ترافیکی زرد

رنگ ترافیکی زرد به عنوان یکی از اصلی ترین رنگ های مخصوص خط کشی خیابان ها و علائم ترافیکی در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین استفاده از رنگ ترافیکی زرد توسط پیمانکاران و مجریان رنگ های ترافیکی بعد از رنگ ترافیکی سفید رنگ زرد می باشد که در حجم عمده و تناژ بالا سفارش تولید برای کارخانه های تولیدی رنگ صنعتی ثبت می نمایند.

فروش عمده رنگ ترافیکی زرد در فروشگاه ها

فروش عمده رنگ ترافیکی زرد
فروش عمده رنگ ترافیکی زرد به دلیل حیاتی بودن این رنگ، در بسیاری از فروشگاه ها قابل دسترسی است.

این رنگ به سبب داشتن مواد تشکیل دهنده خاص، جدای دیگر رنگ های صنعتی تولید و توزیع می شود. رنگ ترافیکی مناسب زمان هایی است که هدایت و هشدار حرف اول را می زند.

از این رو استفاده کردن از فروش عمده رنگ ترافیکی زرد می تواند تا حدود زیادی از ایجاد خطر جلوگیری کرده و در شرایط سخت جوی، تحمل بالایی در برابر سایش داشته باشد.
انواع رنگ ترافیکی شامل موارد زیر است:
• رنگ ترافیکی زرد چند جزئی
• رنگ ترافیکی زرد گرم
• رنگ ترافیکی زرد سرد
هرکدام از این انواع می توانند در فروش عمده رنگ ترافیکی زرد تاثیر زیادی داشته باشند. اما مهم ترین موضوعی که می تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد، ویژگی هایی است که در این رنگ ترافیکی وجود دارد.

بیشتر بخوانید :   عرضه رنگ ترافیکی جاده

از این رو در ادامه به ویژگی های یک رنگ ترافیکی مرغوب خواهیم پرداخت.

 

ویژگی هایی که در فروش عمده رنگ ترافیکی زرد تاثیر دارد

ویژگی هایی که در فروش عمده رنگ ترافیکی زرد تاثیر دارد

این رنگ باید از یک مقاومت سایشی بالایی برخوردار باشد تا بتواند در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاومت کند. همچنین موضوع بعدی که در فروش عمده رنگ ترافیکی زرد یک برند تاثیرگذار است، کیفیت چسبندگی بر روی آسفالت و بتن می باشد که به نوع خود می تواند در برابر عوامل مکانیکی نقش پررنگی ایفا کند.

هر چقدر که سرعت خشک شدن این رنگ ترافیکی بالاتر باشد، در نتیجه خواص تیکسوتروپی آن نیز بیشتر خواهد بود که این موضوع یکی از ویژگی های مطلوب این رنگ به شمار می رود و در فروش عمده رنگ ترافیکی زرد تاثیر زیادی دارد.

در این بین روغن ریزی و نشت وسایل نقلیه نباید بر روی رنگ تاثیرگذار باشد.

اما برخی از رنگ های ترافیکی در این شرایط به خصوص رنگ ترافیکی گرم با این روغن ها حل شده و پس از گذشت زمان محو خواهند شد. پس تولید کننده باید در نظر داشته باشد که چه موادی را در این محصول به کار می برد تا در فروش عمده رنگ ترافیکی زرد نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما