قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی در بازار امروز

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی در بازار

همانطور که از نام آن پیداست، رنگ پودری با تکنیک الکترواستاتیک جهت رنگ آمیزی و پوشش اجسام فلزی به کار می رود. به عبارت دیگر، می توان با باردار کردن رنگ های پودری به صورت الکترواستاتیک، رنگ آمیزی قطعه یا جسم فلزی را با کیفیت مناسب انجام داد، زیرا، در این حالت دانه های ریز باردار رنگ به طور قوی به سطح جسم چسبیده و در نتیجه، یک پوشش یا لایه رنگی منظم و شفاف، روی جسم را می پوشاند. نرخ قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی، به عنوان یکی از انواع رنگ های پودری محبوب و پرفروش در بازارهای تجاری و عمده فروشی ها، نسبت به کیفیت و استحکام آن در برابر تغییرات جوی بسیار مناسب می باشد، به شرطی که از کیفیت لازم برخوردار باشد.

رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی چه مزیت هایی برای صنایع دارد؟

رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی چه مزیت هایی برای صنایع دارد؟
همانند سایر رنگ های پودری الکترواستاتیک نیازی به حلال در این محصول نیست
2/ امکان استفاده از 95 درصد رنگ به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
رنگ های طلایی پودری الکترواستاتیک را تا 90 درصد می توان بازیافت نمود که این خود مزیتی بالا برای آن محسوب می گردد.
همان طور که عنوان شد به دلیل عدم نیاز به حلال در رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی در هنگام کار با این رنگ از انواع آسیب های تنفسی جلوگیری می شود
در صورا استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی در زمان و هزینه های جانبی صرفه جویی زیادی صورت می گیرد
تلاءلو و درخشندگی رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی برای فلزاتی که قرار است در جاهیا پر زرق و برق و تجاری و مجلل به کار روند برگ برنده قدرتمندی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید :   کارخانه تولید کننده انواع رنگ صنعتی الوان

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی بر اساس نحوه داد و ستد

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی بر اساس نحوه داد و ستد
با توجه به توسعه روز افزون صنعت رنگ سازی و تولید رنگ هایی با خواص کیفی و کاربردی متنوع، تشخیص رنگ های پودری با کیفیت و اصل از نوع بی کیفیت آن بسیار سخت شده، به طوری که، شرکت های بسیاری در حال حاضر اقدام به ساخت رنگ های پودری الکترواستاتیک طلایی بی کیفیت کرده و در نتیجه، شناخت شرکت های معتبر که رنگ های پودری مطابق با استاندارد بین المللی را تولید می کنند، امری ضروری و حائز اهمیت می باشد.

نحوه داد و ستد برای فروشگاه های و مغازه هایی که خواستار خرید عمده رنگ پودری می باشند، به دو صورت امکان پذیر می باشد:

1. عمده فروشی به صورت مجازی یا اینترنتی

شماتیکی از رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی
یکی از روش های داد و ستد در بازار رنگ، عمده فروشی به صورت مجازی است، که ابتدا با مطالعه سوابق و محصولات تولیدی شرکت، می توان اطلاعاتی در مورد اعتبار آن کسب کرده و سپس اقدام به خرید اینترنتی کرد. یکی از محصولات شرکت ترنج(TORANJ)، رنگ پودری می باشد و قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی تولیدی این شرکت، به عنوان محصولی با کیفیت و ساخته شده طبق دستورالعمل های استاندارد بین المللی، برای فروشگاه ها و مغازه هایی که طالب جنس با کیفیت و در عین حال با قیمت پایین هستند، بسیار مناسب می باشد.

2. عمده فروشی به صورت فیزیکی یا حضوری

شرکت ترنج همچنین، برای فروشگاه ها یا مغازه هایی که خواستار خرید عمده رنگ پودری به صورت حضوری می باشند، آماده ارائه خدمات می باشد تا با مشاهده و بررسی جنس و کیفیت محصول، در صورت تمایل اقدام به خرید کنند. قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی تولیدی این شرکت در مقایسه با تولیدات شرکت های دیگر بسیار مناسب می باشد، در حالی که از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار است. در ضمن، ماندگاری و طول عمر بالای رنگ های پودری این شرکت، به عنوان یک تضمین اساسی برای این محصولات می باشد.

بیشتر بخوانید :   تولید رنگ صنعتی در سراسر کشور
4

  1. سلام مایلم درمورد طیف رنگ های طلایی و قیمت آن اطلاع بیشتری داشته باشم ضمن اینکه علاقه دارم ابتدائا مقداری جهت نمونه خریداری نمایم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.