قیمت کیلویی رنگ پودری پارس اشن

رنگ پودری پارس اشن

شرکت پارس اشن یکی از برترین تولید کنندگان انواع رنگ و رزین در ایران بشمار می رود. انواع رنگ های ساختمانی، صنعتی و سلولزی به همراه رزین ها و حلال های مختلف در پارس اشن تولید و عرضه می شود. یکی از برترین محصولات پارس اشن رنگ های پودری است. رنگ پودری پارس اشن در دو نوع پلی استر و اپوکسی پلی استر عرضه می شود. رنگ پودری پلی استر بر پایه رزین پلی استر ساخته شده و بصورت پودر نرم، براق و با چسبندگی عالی برای استفاده در سطوح خارجی مناسب است. برای استفاده از رنگ پودری پارس اشن نیاز به پیستوله مخصوص است. رنگ پودری پلی استر را می توان با قیمت مناسب و بصورت کیلویی خریداری نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید.

بهترین قیمت فروش رنگ پودری پارس اشن

بهترین قیمت فروش رنگ پودری پارس اشن
فروش رنگ پودری پارس اشن

رنگهای پودری بصورت کیلویی و بصورت فله عرضه می شود لذا می توانید هر مقدار که نیاز دارید سفارش گذاری کنید. رنگ پودری پارس اشن در دو نوع پلی استر و اپوکسی پلی استر عرضه می شود.

رنگ های پودری کاربرد زیادی در پوشش انواع لوازم خانگی، مبلمان، لوازم قفسه بندی، صنعت خودرو و تجهیزات برودتی و حرارتی دارند.

این نوع رنگها در واقع رنگ صنعتی محسوب شده و مصارف زیادی دارد.

اگر جزو فروشندگان و توزیع کنندگان رنگ هستید، امکان خرید عمده انواع رنگ پودری پارس اشن برای شما میسر است. برای اطلاع از بهترین قیمت فروش رنگ های پودری پارس اشن با کارشناسان ترنج تماس بگیرید. قیمت های عمده فروشی ترنج قابل رقابت با قیمت های کارخانه پارس اشن است.

بیشتر بخوانید :   مرکز پخش رنگ مخصوص رادياتور پايه آب

با سفارش خرید عمده رنگ های پودری علاوه بر قیمت ها و شرایط فروش ویژه از خدمات دیگری مانند تحویل در محل مشتری، امکان سفارش آنلاین و خدمات مشاوره تخصصی ترنج بهره مند می شوید.

رنگ پودری پارس اشن اپوکسی پلی استر بر پایه اپوکسی و پلی استر ساخته می شود. این نوع رنگ نیز جهت استفاده در انواع لوازم خانگی، مبلمان، قفسه های فروشگاهی و انبار، نیروگاهها و پالایشگاهها بکار می رود.

با توجه به نوع کاربری رنگ پودری پارس اشن مشتریان و خریداران اغلب در مقیاس بزرگ سفارش گذاری می کنند، لذا برای پاسخگویی نیاز مشتریان باید خرید عمده داشته باشید.

بزرگترین مرکز فروش رنگ پودری پارس اشن

بزرگترین مرکز فروش رنگ پودری پارس اشن
قیمت یک کیلو رنگ پودری

برای خرید عمده رنگ پودری پارس اشن و اطلاع از قیمت یک کیلوگرم پودر رنگ با مشاوران فروش ترنج تماس بگیرید. شرکت فروش رنگ ترنج یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع رنگ محسوب می شود.

اگر تصمیم به خرید رنگ پودری دارید قبل از هر گونه اقدام با مشاوران ترنج مشورت کنید. بهترین قیمت و کیفیت برندهای رنگ موجود در ایران را از ما بخواهید.

مرکز فروش رنگ ترنج با نزدیک به یک دهه سابقه و تجربه خدمات فروش و مشاوره رنگ جوابگوی مشتریان زیادی بوده است.

رنگ پودری پارس اشن در طیف متنوعی از رنگ های مختلف و با کیفیت فوق العاده و استفاده آسان یکی از برترین انواع رنگ صنعتی محسوب می شود.

مرکز فروش رنگ ترنج با همکاری طولانی مدت و ارتباطات قوی با تولید کنندگان رنگ، مجموعه ای از بهترین رنگ پودری پارس اشن با قیمت مناسب را عرضه می نماید.

بیشتر بخوانید :   آخرین قیمت رنگ روغنی صنعتی در غرب تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.