محل توزیع رنگ نمای ساختمان

بهترین رنگ نمای ساختمان کدام است؟

بهترین رنگ نمای ساختمان کدام است؟

رنگ نمای ساختمان در سطوح و نمای خارجی ساختمان به کار می رود.این نوع رنگ چسبندگی بالایی دارد و در برابر اشعه فرابنفش خورشید و باد و باران و برف مقاومت خوبی دارد؛ به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای سطوح خارجی ساختمان است که مدام در معرض عوامل محیطی قرار دارند.رنگ نمای ساختمان به عنوان پوشش تزئینی در آخرین لایه برای عایق حرارتی لایه خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.
معمولا رنگ نمای ساختمان باید خاصیت آبگریز کنندگی بالایی داشته باشد تا بتواند از کپک زدن دیوار های داخلی به خصوص در مناطق شمالی و یا مناطق دارای رطوبت بالا جلگویری به عمل آورد.

رنگ های نمای ساختمان با دارا بودن خاصیت الاستیک و کشسانی بالا می توانند در برابر انواع ضربه ها مقاومت داشته باشند. و می توان به صورت بافت دار آن ها را اجرا نمود که الیته پرایمر مخصوص رنگ نمای ساده با پرایمر مخصوص رنگ نمای بافت دار متفاوت است.

بهترین رنگ نمای ساختمان، رنگی است که در مقابل آب و غبار و دیگر عوامل محیطی مقاوم باشد. از آنجا که رنگ نما مدام در برابر آلودگی قرار دارد و سریعا کثیف میشود شرکت ترنج رنگ نمایی تولید کرده که در مقابل همه ی این عوامل مقاوم است.
پس از اجرای سیمان روی ساختمان زمانی برای خشک شدن آن نیاز داریم. سیمان دچار رطوبت است و باید این رطوبت خارج شود ، اگر رنگ و عایقی که روی سطح اعمال میشود به راحتی تنفس نداشته باشد ؛ رطوبت همچنان باقی میماند و سطح پوسته پوسته میشود.

بیشتر بخوانید :   رنگ ساختمانی پارس پامچال، برند معتبر ایرانی

 

بهترین رنگ نمای ساختمان

از ویژگی های بهترین رنگ نمای ساختمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• عایق حرارتی قدرتمند
• عایق رطوبتی عالی
• امکان تنفس آسان سطوح
• مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی
• به راحتی و به سرعت اجرا میشود
که تمامی این ویژگی ها در رنگ نماهای تولیدی شرکت ترنج مشاهده میشود.

قیمت روز رنگ نمای ساختمان

قیمت روز رنگ نمای ساختمان

قیمت هر محصولی به کیفیت آن بستگی دارد. شرکت ترنج به شما ضمانت میدهد که ما بهترین رنگ نما را تولید میکنیم. در محصولات ما تنوع بهترین محصول به وضوح دیده میشود.
بازه قیمت روز رنگ نمای ساختمان بین35000 تا 250000 تومان به ازای هر کیلو میباشد. که قیمت های پایین تر مربوط به رنگ های تولید داخل کشور و قیمت های بالاتر مربوط به رنگ های وارداتی از کش.ر های آلمان و ژاپن و یا ترکیه می باشد که به دلیل دارا بودن عوارض گمرکی و نوسانات قیمت ارز به طور معمول قیمت های بالاتری دارند مثلا قیمت هر کیلو نمای بافت دار ساخت کشور اتریش تا 6000000تومان هم می باشد که به عنوان نمونه می توان از مارک رنگ نما جوتن نام برد که در حلب های 18 کیلویی به بازار عرضه می گردد.

جدیدا رنگ های ضد رطوبت با تولید و تکنولوژی نانو ذرات در دبه های ده کیلویی و پایه اکریلیک به بازار عرضه شده است که با ضخامت بسیار مناسبی روی نمای سختمان اعمال می گردد.
شرکت ترنج در تولید و توزیع رنگ ساختمان با سابقه ی درخشان فعالیت میکند. برای خرید عمده ی بهترین رنگ نما ها میتوانید با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید که بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها را از ما خریداری میکنید.

بیشتر بخوانید :   پخش عمده رنگ ضد رطوبت نانو جدید

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.