مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران

مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران

شرکت افشار تهران، تولید کننده انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی در کشور می باشد و انواع رنگ را با کیفیت بسیار بالا در بازار رنگ عرضه می کند. رنگ های روغنی این شرکت در انواع و رنگ های مختلف تولید می شوند. مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران، در سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارند.
یکی از مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران، مجموعه ترنج است که رنگ ها را به صورت عمده و در بسته بندی های ربعی، گالن، حلب، کوارت و… برای مشتریان و فروشگاه های رنگ در سراسر کشور، عرضه می کند.

مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران و ویژگی های آن

رنگ های روغنی شرکت افشار تهران، براساس فرمولاسیون های پیشرفته و جدید در صنایع رنگسازی ساخته می شوند و در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف، سازگاری و ماندگاری بالایی دارند.

این نوع از رنگ روغنی افشار تهران، به دلیل مات بودن نسبت به نوع براق آن، پوشش دهی بالاتری دارد. چرا که برای استفاده در دیوارها و سقف ساختمان، ایرادات و عیوب دیوار را نمایان نمی کند و آنها را پوشش می دهد.

رنگ سفید روغنی برند افشار تهران نیز قابل استفاده برای همه سطوح می باشد. همچنین قابل ترکیب با انواع رنگ ها نیز می باشد. این محصول قابل استفاده برای محیط های داخلی و خارجی بوده و در سطوح مختلف فلزی، چوبی، گچی، سیمانی، آجری و… قابل اجرا می باشد.
رنگ روغنی سفید مات آلکیدی برای سطوح فلزی و آهنی قابلیت ضد زنگ و ضد خوردگی داشته و بنابراین به عنوان لایه محافظت کننده این نوع سطوح به کار برده می شود.
مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران در سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به مشتریان، مغازه داران و فروشگاه های بزرگ رنگ هستند و آماده همکاری با آنها می باشند.

بیشتر بخوانید :   نمایندگی رنگ روغنی مشکات در تهران به خريد سهل و آسان كمك می كند

مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران

مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران

برای به دست آوردن میزان دقیق از این نوع رنگ برای استفاده در سطوح مختلف، بایستی به سطح زیر کار، وسیله مورد استفاده برای رنگ آمیزی مانند غلتک، قلمو و…، ضخامت پوشش دهی و شرایط محیطی فضای مورد نظر توجه کرد.

همچنین برای به دست آوردن کیفیت بالا در کار نهایی، به استفاده از دو یا چند لایه رنگ برای سطح مورد نظر نیاز است. برای خشک شدن هر لایه نیاز به حداقل 16 ساعت زمان وجود دارد و البته زمان خشک شدن هر لایه بستگی زیادی به میزان رطوبت، جریان هوا و دمای محیط دارد.
از دیگر ویژگی های رنگ های روغنی آلکیدی افشار تهران می توان به وجود رنگدانه های ضد خوردگی در آنها اشاره کرد که استفاده از آنها، باعث حفاظت سازه ها و سطوح فلزی در مقابل شرایط محیطی مرطوب و شرجی می شود.
در واقع رنگدانه های موجود در رنگ های روغنی الکیدی، در یک روغن خشک شونده حاوی اسیدهای چرب مانند اولیک یا لینولنیک، حل می شوند. با اکسید این روغن ها در هوای محیط، لایه ای بسیار سخت و مقاوم در برابر نفوذ آب به رنگدانه ها تشکیل می شود.
مراکز توزیع رنگ روغنی سفید مات آلکیدی افشار تهران، در فروش این محصول، بایستی به نکات مربوط به انبارداری و شرایط نگهداری و زمان مناسب برای نگهداری آن دقت کنند. به دلیل وجود حلال های نفتی در این نوع رنگ ها، رنگ نباید در مقابل حرارت مستقیم و یا دماهای بالا قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.