مرجع خرید رنگ روغنی قرمز براق

بررسی انواع رنگ های روغنی براق

بررسی انواع رنگ های روغنی براق

در مورد انواع رنگ های روغنی براق باید بگوییم که یکی از آنها رنگ روغنی قرمز براق است. این نوع رنگ بر پایه رزین های آلکیدی میباشد و میتوانید آن را در فام رنگی مختلف از مشکی تا قرمز و سفید و بسیاری از رنگ های دیگر تهیه کنید.

براقیت این نوع رنگ بسیار بالا بوده همچنین در شرایط دمایی رطوبتی دوام بسیار خوبی دارد به دلیل اینکه حلال آن بر پایه محصولات نفتی است به همین دلیل آب را جذب نمیکند و یک رنگ مناسب برای مناطق مرطوب است.

اما بررسی انواع رنگ های روغنی براق نشان می دهد کارخانه ها و شرکت های متعددی پا به عرصه تولید این محصول نهاده اند و هر کدام با رویکردی متفاوت اقدام به تبلیغات و شناساندن مشخصات فنی محصول رنگ روغنی براق و یا همان آلکیدی براق خود به سازندگان ساختمانی، پیمانکاران پروژه های اجرایی، نقاشان ساختمان از قبیل آموزش رایگان نحوه اعمال این محصول نموده اند.

از این رنگ میتوان بر روی سطوح چوب، گچ، بتن و …. چه در داخل ساختمان چه در بیرون آن از جمله در نرده های فلزی محوطه و قاب فلزی پنجره ها که در شمای کلی خیابان ها و در نماهای شهری تاثیرگذار هستند؛ بهره برد.

نهایت زمانی هم که برای خشک شدن آن لازم است یک روز میباشد. پس انواع آن از هر نظر دارای مزیت بسیار زیادی میباشند. خرید رنگ روغنی براق در طیف رنگی مختلف را میتوانید از فروشگاه ترنج انجام دهید. ما به عنوان تولید کننده مرجع این نوع رنگ هستیم.

بیشتر بخوانید :   تولید رنگ روغنی فرازپیشه با کیفیت عالی

قیمت مقرون بصرفه رنگ روغنی قرمز براق

رنگ روغنی قرمز براق

همانطور که به آن اشاره شد میتوانید رنگ روغنی قرمز براق را از فروشگاه ترنج که تولید کننده این نوع رنگ است، خریداری کنید. به دلیل اینکه یک فروشگاه پخش اصلی هستیم و خود تولید رنگ را بر عهده داریم از این نظر قیمت های ما نسبت به مکان های دیگر در حالت بهتر است و بسیار مقرون به صرفه میباشد.
بسته بندی ظرف های رنگ روغنی براق در اندازه های کوارت، گالن 4 کیلویی و حلب 20 کیلویی بیشترین تقاضا را دارد. که در ظرف های فلزی چاپ شده روی آن که نشان دهنده مشخصات فنی ، تاریخ تولید، زمان ماندگاری و راهنمایی و دستورالعمل جهت آموزش نحوه اعمال و نوع حلال و رقیق کننده مورد استفاده درج گردیده است.
امروزه فروشگاه های آنلاین خرید اینترنتی توانسته اند در سطح گسترده ای ، قیمت مقرون بصرفه رنگ روغنی قرمز براق را ارائه نمایند، چرا که این این امر در سریع ترین زمان ممکن برای تحویل از طریق تسهیل در امور سفارش و پرداخت نیز میسر گردیده است.

قیمت مقرون بصرفه رنگ روغنی قرمز براق
مناسب ترین قیمت رنگ روغنی را از فروشگاه ترنج درخواست کنید. علاوه بر این از لحاظ کیفیت نیز به عنوان یک تولید کننده سعی داریم بهترین ها را در اختیار شما قرار دهیم. دلیل آن هم این است که در کنار قیمت مناسب کیفیت نیز یکی از رکن های اساسی است. اگر میخواهید رنگی که تهیه میکنید عمر مفید طولانی داشته باشد حتما به تمام این موارد توجه کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.