مشخصات رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

مشخصات رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

مشخصات رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

اگر تا به حال تلاش کرده باشید سطوح خاصی را مانند ورق های PVC با رنگ معمولی، رنگ کنید متوجه تفاوت آن و نیاز خود با یک رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC خواهید شد. برای رنگ کردن ورق های PVC، نیاز به رنگ های مخصوص است تا براقیت بیشتر، چسبندگی بالاتر، غلظت بالا و پوشش دهی مناسب داشته باشند.

رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC علاوه بر این ویژگی ها خاصیت ضد خش هم دارد که این ویژگی مخصوصا برای استفاده از آن برای رنگ آمیزی کابینت ها بسیار مهم است. ماندگاری رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC بالا است و از آن به عنوان آخرین لایه سطح های فلزی، چوبی، آسترهای اپوکسی استفاده می شود.
رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC نسبت به تغییرات و شرایط سخت جوی، نور و حرارت خورشید و اشعه ماورا بنفش آن، رطوبت و آب، محیط های اسیدی و بازی و در نتیجه در برابر باران اسیدی و مواد پاک کننده، چربی ها، روغن های صنعتی و شیمیایی، املاح و دیگر تغییرات که خوردگی ایجاد می کند مقاوم است.

این رنگ نه تنها حالت گچی به خود نمی گیرد و مانند رنگ های پودری حالت پوست پرتقالی به خود نمی گیرد؛ بلکه از گچی شدن آستری های اپوکسی که زیر آن خورده است نیز جلوگیری می کند. رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC در مقابل ضربه و سایش مقاومت خوبی دارد. به دلیل همه این ویژگی ها معمولا از این رنگ در محیط های حساس یا زمانی که شدت خوردگی زیاد است، بسیار استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :   چرا قیمت رنگ کوره ای مشکی در بازار متفاوت است؟

خرید رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC در انواع رنگ ها

مشخصات رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

جهت خرید رنگ پلی اورتان پی وی سی می بایستی به کیفیت رنگ و مارک آن و اعتبار و تجربیاتی که از رنگ مد نظر هست دقت شود

به طور معمول دو عامل اصلی برای پی وی سی کار ها و کسانی که در کار تولید روشویی های پی وی سی به طور مثال اهمیت دارد یکی سرعت بالای خشک شدن رنگ است و دیگری براقیت مناب و سفید بودن آن است به طور معمول پی وی سی کار ها در فورس زمانی برای تحویل محصولات خود به کارفرمایان هستند و زمان برای آن ها ارزشی حیاتی دارد.

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC

سرعت خشک شدن رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC بالاست بنابراین زمانی که در رنگ را باز کردید بهتر است هر چه زودتر از آن استفاده کنید. این رنگ آتش گیر است پس از نگهداری آن در معرض آتش، جریان قوی برق، مواد محترقه و منفجره و گرما خودداری کنید. حداکثر دمای نگهداری رنگ پلی اورتان پی وی سی PVC دمای اتاق یعنی 25 درجه سانتی گراد و رطوبت تقریبی نیز 50 تا 60 درصد است. در شرایط گفته شده این رنگ را می توان تا یک سال نگهداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.