معرفی رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی

از رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان  و حتی وسایل آهنی مانند نرده ها و یا قاب پنجره استفاده می شود؛ اما بیشترین کاربرد رنگ نیمه براق برای دیوارهای داخلی منازل است. در زیر بیشتر با مشخصات این محصول آشنا می شویم.

مشخصات رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی و کاربرد آن

مشخصات رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی و کاربرد آن

از مهم‌ترین مشخصات رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی  سازگاری با تمام اقلیم های آب و هوایی است.

داشتن ثبات رنگی بالا، اجرا بر روی انواع سطوح فلزی، چوبی و گچی، تنوع فام، دارای جنبه حفاظتی و تزئینی، مقاومت در برابر نور خورشید و محیط های اسیدی ضعیف و پوشش دهی بالا از ویژگی های این محصول می باشد.

 این محصول مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و سایش دارد و همین ویژگی هم سبب شده است؛ که بتوان برای پوشش دهی انواع سطوح از آن استفاده کرد.

بهتر است قبل از اجرای رنگ سطح مورد نظر کاملاً تمیز شود و اگر رنگ قدیمی دارد کاملاً رنگ سمباده کشیده شود.

قیمت رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی

فروش رنگ روغنی صبا شیمی

به طور کلی رنگ روغنی نیمه براق آلکیدی صبا شیمی نسبت به رنگ های پلاستیک و آکریلیک گران تر هستند و هر چه درصد براقی آن ها بالا باشد قیمت بالاتری نیز دارند.

این محصول بر پایه رزین آلکیدی روغن بلند می باشد و هر چه رزین مصرفی با کیفیت تر باشد؛ بر روی قیمت محصول تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید :   اطلاعات لازم در خصوص مراکز خرید عمده رنگ ریف

نمونه‌ نیمه براق رنگ روغن آلکیدی به دلیل براقی مطلوب و دریافت پوشش مجدد و قیمت مناسب،  در بالاترین سطح تقاضا نسبت به رنگ های آلکیدی براق و مات قرار دارد.

حلال این محصول تینر روغنی و بنزین می باشد و در هنگام استفاده باید احتیاطات لازم را انجام دهید و از قرار دادن رنگ در معرض آتش و دمای مستقیم خودداری شود.

این محصول در بسته بندی قوطی فلزی و با وزن های مختلف عرضه می شود که در نمایندگی های محصولات صبا شیمی حجم دلخواه از رنگ را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما