نمایندگی رنگ ترافیکی ریف در مشهد

سابقه شرکت تولید کننده رنگ ترافیکی ریف

رنگ ترافیک ریف
رنگ ترافیکی ریف

شرکت تولید کننده رنگ ترافیکی ریف علاوه بر تولید انواع رنگ های ترافیکی در زمینه تولید رنگ های صنعتی، ساختمانی، تولید انواع رزین های آلکیدی (کوتاه، متوسط و بلند روغن)، رنگ های اکریلیک (پایه آب و پایه حلال)، پلی استر (اشباع و غیر اشباع) و انواع چسب فعالیت دارد.

شرکت تولید کننده رنگ ترافیکی ریف در ایران با گرد هم آوردن متخصصین مجرب داخلی سعی کرده است تولیدات خود را بر اساس آخرین استاندارد های بین المللی تولید و عرضه کند.

این شرکت از وسعت زیادی برخوردار است و تجهیزات پیشرفته ای را برای تولید محصولات خود به کار گرفته است. محصولات رنگ ترافیکی ریف با محیط زیست سازگارند.

انواع رنگ ترافیکی ریف

رنگ ترافیکی ریف فروش

رنگ ترافیکی ریف دارای انواع دو جزئی و سه جزئی است که در ترسیم علائم راهنمای ترافیکی و خط کشی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ ترافیکی ریف دارای سه جز است که جز B و C جدا از جز اصلی در اختیار مشتری قرار داده می شود. جز B رنگ ترافیکی معمولا حالت مایع دارد و زرد رنگ است و جز C آن به صورت پودری یا خمیری سفید رنگ عرضه می شود. لازم به ذکر است که جز C معمولا به عنوان جز سخت کننده می باشد. در حین ترکیب و استفاده از رنگ ترافیکی ریف واکنشی گرمازا با سرعت زیاد انجام می شود که این امر لزوم داشتن تبحر در زمان استفاده از این رنگ را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید :   بهترین شرکت رنگ ترافیکی بتن با کیفیت

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ طوسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

نمایندگی رنگ ریف در شهر مشهد

رنگ ترافیکی ریف در شهر های مختلف نمایندگی دارد یکی از این شهر ها شهر مشهد است که این امکان را برای مردم مشهد فراهم کرده است تا این محصول را به صورت عمده یا خرده تهیه نمایند. قیمت رنگ ترافیکی ریف تحت تاثیر حجم و بسته بندی محصول قرار دارد. به دلیل بالا بودن کیفیت محصول همواره این رنگ در بین مصرف کنندگان از شهرت زیادی برخوردار است. رنگ ترافیکی ریف علاوه بر داخل کشور به سایر کشور های خاورمیانه نیز عرضه می شود.

رنگ ترافیکی ریف جایگزین مناسب رنگ اپوکسی

استفاده از رنگ اپوکسی در پارکینگ بسیار متداول است اما قیمت رنگ اپوکسی کمی بالاست به همین دلیل اکثر مشتریان به دنبال رنگی ارزانتر و در عین حال با کیفیتی مناسب به عنوان جایگزین رنگ اپوکسی می گردند، باید بگوییم که رنگ ترافیکی مات ریف جایگزین بسیار مناسبی برای اپوکسی است و این رنگ هم از قیمت به صرفه ای برخوردار است و کارایی زیادی هم دارد.

اما دقت داشته باشید استفاده از آن همانطور که ذکر شد کمی تبحر و تخصص نیاز دارد.

نحوه استفاده از رنگ ترافیکی ریف (انواع دو جزئی و سه جزئی)

در زمان استفاده از این رنگ باید شرایط محیطی مناسب باشد و سطح مورد نظر کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار و رطوبت باشد.

ابتدا با یک چسب 5 سانتی منطقه مورد نظر را علامت گذاری کنید و سپس با مخلوط کردن اجزای مختلف با استفاده از غلتک اقدام به رنگ آمیزی کنید.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده رنگ ترافیکی زرد

بعد از خشک شدن رنگ چسب را از طرح جا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.