نمایندگی رنگ جدولی ماندگار با قیمت استثنایی

نمایندگی رنگ جدولی ماندگار با قیمت استثنایی

برای خرید بهترین و ارزان ترین سری رنگ های جدول می توانید به نمایندگی رنگ جدولی ماندگار مراجعه کنید. ترنج نماینده فروش رنگ های ماندگار، انواع رنگ های جدولی را در لیست كاتالوگ خود برای شما آماده کرده است.
افتخار همكاري با شركت ماندگار از جهت کیفیت و کارایی معتبر ایشان در طی این سال ها می باشد.

رنگ ماندگار با ادارات راه و شهرسازی، شهرداری استان ها و شهر های مختلف، سازمان حمل و نقل ترافیک تهران، سازمان زیباسازی استان تهران و دیگر شرکت های عمرانی و راهسازی همکاری داشته است و بدین جهت شركت معروفی در زمینه ساخت رنگ های جدولی كشور به شمار می آید.
از طرف سازمان برنامه و بودجه در راه و ابنیه به شركت ماندگار رتبه 3 از جهت صلاحیت پیمانکاری داده شده است. رنگ جدولی ماندگار یا به طور كلی شركت ماندگار شركت گرید 2 بزرگ پیمانكاری را طبق رتبه بندی شهرداری ها دارد. و بدین جهت با ظرفیت تولید سالیانه 40 هزار تن رنگ در سال انتخاب مطلوبی برای خریداری عمده رنگ جدول می باشد.

رنگ جدولی ماندگار عرضه کننده رنگ های متنوع جدول

رنگ جدولی ماندگار عرضه کننده رنگ های متنوع جدول
جدول های بتنی در همه شهر ها و خیابان های اصلی کشور دیده می شوند. پوسیدگی و رنگ و رو رفتگی جداول در ذهن مردم نشان از گذر عمر و بی توجهی به امور خیابان هاست.

بیشتر بخوانید :   بهترین رنگ ترافیکی پارکینگ

همان طور که اکثرا همراه با عید شهرداری ها رنگ جدیدی به جدول می زنند و حس تازگی را در شهر دو چندان می کنند، در مابقی روزها نیز زیباسازی سطح شهر چنین حسی را ایجاد خواهد کرد.

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و رنگ پلی اورتان براق می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ طوسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

مشخصات رنگ جدولی ماندگار

مشخصات رنگ جدولی ماندگار
مهم ترین مشخصه ای که باید یک رنگ جدولی خوب داشته باشد دوام آوردن آن در شرایط سخت آب و هوایی است تا رنگ ماندگاری کافی را تا رنگ آمیزی بعدی داشته باشد. طیف رنگی گوناگونی دارد و در رنگ مورد علاقه شما برایتان ارسال خواهد شد.
به عنوان رنگ جدولی می توان از رنگ جدول پلی یورتان، اکریلیک پایه آب در سه سطح، آلکیدی براق، نیمه براق و مات. امروزه می توان از رنگ جدولی نانو نیز استفاده کرد. بهتره بردن از خاصیت نانو به پوشش رنگ جدول مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب، تغییرات جوی، سایش و ضربه می دهد.

فروش رنگ جدولی با کیفیت از نمایندگی ماندگار

ترنج، نمایندگی رنگ جدولی ماندگار آماده ارسال رنگ شما با ارزان ترین قیمت برای شماست. در صورت خرید عمده می توانید این رنگ ها را تا یک سال درون انبار نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما