نمایندگی فروش رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال

معرفی رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین رنگ های صنعتی و پلیمری که در پوشش های میانی سطوح مختلف فلزی به طور انبوه استفاده می شود، رنگ های اپوکسی پلی آمید میانی HB می باشند که نمایندگی فروش رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال در شهرهای مختلف قیمت های مناسب این کارخانه را به مشتریان ارائه می دهند.

. مواد اولیه سازنده رنگ های اپوکسی شامل تینر اپوکسی، باریت، کربنات، تالک و ضد کف، رزین اپوکسی و پلیمر ترموپلاست پلی آمید به عنوان سخت کننده یا کاتالیزور می باشد.

امروزه، با توسعه فناوری صنایع رنگ سازی و تولید رنگ های متنوع، انتخاب رنگ با کیفیت و مقاوم، با توجه به گرانی سیستم ها و سازه های فلزی، در اولویت بوده و برای جلوگیری از پرداخت هزینه های گزاف، بایستی در بکارگیری رنگ ها از لحاظ کیفیت و عملکرد، نهایت دقت را به خرج داد.

برای نمونه، رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال با کیفیت، به عنوان یکی از انواع رنگ های اپوکسی شرکت ترنج(TORANJ)، از آن دسته رنگ هایی هستند که دارای خواص شیمیایی و مکانیکی عالی و در نتیجه، ماندگاری و طول عمر بالا می باشند.

مشخصه های رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال

شماتیکی از سازه های فولادی و مخازن پالایشگاه حاوی پوشش رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال

نمایندگی فروش رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال، دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی، که آن را از سایر رنگ های هم نوع خود متمایز می سازد و باعث محبوبیت آن در بازار رنگ شده است، می باشند که عبارتند از:
1. دارای مقاومت مکانیکی بالا در برابر ضربه، سایش، ترک خوردگی و شکاف
2. برخورداری از مقاومت حرارتی بالا در مقابل حرارت و آتش
3. حاوی استحکام شیمیایی بالا در برابر مواد شیمیایی مخرب اسیدی و قلیایی
4. تقویت لایه رویین سطوح و افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت، اکسایش و آب
5. دارای قابلیت استفاده به عنوان لایه رویین در سطوح فلزی آستردار، جهت افزایش ضخامت آن و همچنین، تقویت رویه آن در برابر عوامل مخرب جوی و شیمیایی
6. دارای قابلیت چسبندگی قوی به عنوان لایه میانی روی سطوح فلزی و سازگار با انواع مختلفی از رنگ های صنعتی مانند پلی یورتان به عنوان لایه رویین
7. تقویت مقاومت لایه رویین در برابر عوامل خوردگی و زنگ زدگی
8. دارای قابلیت بکارگیری به عنوان لایه زیرین سطوح در مقابل امواج مخرب پرتو فرابنفش

بیشتر بخوانید :   قیمت ضد زنگ اپوکسی باکیفیت 4 کیلویی

قیمت رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال


قیمت رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال
شرکت ترنج با ارائه رنگ های اپوکسی میانی HB پارس پامچال، به عنوان یکی از تولیدات رنگی و خدمات عمده فروشی بسیار مناسب، از جمله قیمت مناسب با وجود کیفیت عالی و نحوه تولید بروز مطابق با پیشرفته ترین تکنیک های طراحی رنگ، همواره از محبوبیت خاصی در بازار رنگ برخوردار بوده و با فراهم سازی این رنگ های با کیفیت، از تهیه رنگ های با برند خارجی گران و پرهزینه جلوگیری به عمل آورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.