واردات انواع رنگ استخری سفید

کارکرد بهترین رنگ استخری سفید

رنگ استخری سفید
رنگ استخری سفید یکی از پرطرف‌دارترین و زیباترین رنگ‌های استخری است که متقاضیان بسیار زیادی دارد. رنگ متداول برای رنگ آمیزی استخرها معمولاً رنگ آبی است. اما رنگ سفید پس از اتمام کار جلوه‌ی بسیار زیبایی از کار را به نمایش می‌گذارد. برای رنگ آمیزی استخرها با رنگ‌هایی متفاوت از رنگ آبی جسارت خاصی لازم است. اما نتیجه در نهایت بسیار شگفت انگیز خواهد بود.
رنگ استخری سفید از جمله رنگ‌هایی است که در معماری و طراحی‌های مدرن و خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت رنگ استخری سفید با سایر رنگ‌ها این است که علاوه بر زیبایی و جلوه‌ی خاصی که به فضا می‌دهد، به طراحی یک استخر لوکس هم بسیار کمک می‌کند. در کنار این ویژگی‌ها رنگ سفید همیشه نشانه‌ی پاکی و تمیزی بوده است و در این مورد هم می‌تواند بسیار تأثیر گذار باشد.

قیمت خرید رنگ استخری سفید

قیمت خرید رنگ استخری سفید
رنگ استخری سفید از جمله رنگ‌های خاص است که متقاضیان ویژه‌ی خود را دارد بنابراین بازار فروش محدودی دارد و قیمت آن با رنگ‌های متداول کمی متفاوت است. بسیاری از تولید کنندگان رنگ‌های استخری این رنگ را به صورت سفارشی مختص مشتری تولید می‌کنند و آن را از رنگ‌های خاص برای رنگ آمیزی استخر می‌دانند. همانطور که گفته شد تنها معماران جسور حاضر به استفاده از این رنگ برای طراحی و رنگ آمیزی استخرها هستند اما همچنان استفاده از رنگ استخری سفید برای خط کشی و طراحی در استخرها متداول است.

بیشتر بخوانید :   فروشگاه انواع رنگ استخری ضد جلبک شیراز

معمولاً به دلیل انعکاس نور شدید توسط رنگ سفید، از این رنگ در رنگ آمیزی استخرهای سر باز که مستقیماً زیر نور خورشید قرار گرفته‌اند استفاده نمی‌شود. این کار همچنین سبب افزایش تولید باکتری‌ها و جلبک زدن در کف استخر می‌شود. از آنجا که پنهان کنندگی این رنگ بسیار کم است بنابراین آلودگی در آن بسیار مشخص بوده و نیازمند رسیدگی بالاتری نسبت به رنگ‌های متداول است.

فروشگاه رنگ ترنج بهترین فروشگاه رنگ استخری است که رنگ‌های سفید استخری را در بسته بندی‌های مختلف و وزن‌های متفاوت با قیمت عمده به مشتریان خود عرضه می‌کند. فروشگاه داران و مغازه داران عرضه کننده‌ی رنگ می‌توانند به صورت مجازی اقدام به خرید عمده‌ی رنگ از این مجموعه کنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما