پخش Z90 عمده فروشی کرج

چسب آب بندی Z90

چسب آب بندی زد نود
چسب آب بندی Z90 با استفاده از فناوری نانو تهیه شده است

در گذشته برای آب بندی از قیر و عایق های سنتی استفاده می شد اما چسب آب بندی Z90 با استفاده از فناوری نانو تهیه شده است و بر پایه رزین های آکریلیک ساخته شده است. از خاصیت 100 درصد آب بندی برخوردار است. این چسب در گالن های 20 لیتری عرضه می شود و بعد از استفاده روی سطح مورد نظر اصلا قابل رویت نیست. Z90 از خاصیت نفوذ پذیری بسیار عالی روی سطوح چوبی و فلزی برخوردار است.

مزایای Z90

براحتی می توان با استفاده از قلمو و پیستوله و بدون نیاز به ملات پلاستر و یا سیمان کاری Z90 را روی سطح مورد نظر به کار برد. بعد از استفاده از این چسب آب بندی شاهد هیچگونه تعرق و یا لایه لایه شدن روی سطح مورد نظر نخواهید بود. این چسب در برابر تنش های مختلف محیطی بسیار مقاوم است و براحتی سوراخ نمی شود. در نتیجه استفاده از آن هزینه های کارگری کاهش می یابد. از آنجائیکه Z90 دارای تاییدیه وزارت بهداشت است می تواند در مخازن آب شرب نیز مورد استفاده قرار گیرد. این چسب روی کلیه سطوح سیمانی، بتنی، سنگی، گچی، آجری قابلیت استفاده دارد.

کاربردهای Z90

1. یکی از موارد کاربرد آن به عنوان عایق می باشد و روی سطوح استخر، مخازن بتنی آب شرب، نمای ساختمان، پشت بام هایی که به عنوان روف گاردن مورد استفاده قرار می گیرند، تراس، سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت های قابل اجرای این چسب چیزی بین 300 میکرون تا 5 میلی متر می باشد.
2. از دیگر کاربرد های این چسب به عنوان رزین می باشد. به منظور رزین کردن مکان هایی که در رنگ و ظاهر آن نباید تغییری ایجاد شود مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن روی سطوح سنگی که از قبل رزین کاری شده اند، سطح کاشی و سرامیک که لعابدار است، چوب غیر خام و سطوحی که با استفاده از مشتقات نفتی قبلا پوشانده شده اند امکان پذیر نیست. قبل از استفاده از آن روی این سطوح باید کاور قبلی برداشته شود. به دلیل مقاومت بسیار بالای آن در فشارهای منفی و مثبت و همچنین نفوذ ناپذیری آن در مقابل آب از مهمترین مصارف آن در بخش ایزولاسیون می باشد.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده چسب آب بندی NSG Z90

نحوه استفاده از Z90

قبل از هر گونه آب بندی لازم است کلیه ترک ها و درز های موجود در سطح مورد آب بندی با استفاده از Z90 پوشانده شود. کلیه آلودگی ها از جمله چربی، گرد و غبار، رنگ های روغنی و روکش های قدیمی باید از روی سطح پاک شود. در زمان محلول سازی باید یک واحد محلول Z90 را با استفاده از یک واحد آب ترکیب کنید. سپس محلول را با استفاده از قلمو روی سطح مورد نظر قرار دهید. بعد از قرار دادن یک لایه و خشک شدن آن باید لایه بعدی را روی آن قرار داد.

تهیه Z90

برای تهیه آن با قیمت مناسب می توانید به پخش Z90 عمده فروشی کرج مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.