چرا قیمت رنگ کوره ای مشکی در بازار متفاوت است؟

چرا قیمت رنگ کوره ای مشکی در بازار متفاوت است؟

قیمت رنگ کوره ای مشکی یکی از سوال های متداول در این صنعت است که از سال های 1950 در آمریکا مطرح شده است. یکی از رنگ های پرتقاضا از سری رنگ های کوره ای، مدل مشکی آن است. رنگ کوره ای به دلیل کیفیت و مقاومت بالای خود توانسته سهم قابل توجهی را از آن خود کند. این رنگ در صنایع ساخت لوازم گوناگون مانند بخاری، کابینت، خودرو، لوازم منزل و … به کار می رود.

استفاده گسترده از آن به دلیل قابلیت کار بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی و جنس های مختلف است. رنگ کوره ای مرغوب پس از رنگ آمیزی پوششی کاملا صاف و صیقلی خواهد داشت. نوع با کیفیت این رنگ در مقابل ضربات فیزیکی مانند سایش، تغییرات جوی و مواد شیمیایی مقاوم است.

چرا قیمت رنگ کوره ای مشکی در بازار متفاوت است؟

 

رنگ آمیزی خودرو با رنگ کوره ای مشکی

 

رنگ آمیزی خودرو با رنگ کوره ای مشکی

یکی مسائل تاثیر گذار بر قیمت رنگ کوره ای مشکی سطح داشتن همین ویژگی های گفته شده است. البته فاکتورهای دیگری هم بر روی آن موثر است مانند کارخانه سازنده و محل تولید آن.

اگر رنگ کوره ای را از برندی داخلی تهیه نمایید قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارد. اکنون کارخانه هایی از کرج و تهران تا مشهد و اصفهان و یزد تبریز و… هستند که به شهر های اطراف خود رنگ ارزان تری می فروشند تا شهر هایی که باید هزینه حمل و نقل بیشتری را متقبل شوند.

یکی از مواردی که در خرید رنگ کوره ای از شما میپرسند این است که از آن می خواهید برای چه صنعتی استفاده کنید تا رنگی که فروخته می شوند ویژگی های مورد نیاز کار شما را داشته باشد برای مثال میزان مقاومت در برابر آب و خاصیت ضد زنگ بودن. طرح انواع رنگ های کوره ای مشکی نیز متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید :   قیمت کیلویی رنگ پودری پارس اشن

رنگ کوره ای می تواند طرح چرم داشته باشد یا مدل سنباده ای، متالیک، چروک، دکورال یا حتی ساده. خرید عمده یا خرد نیز مسلما بر تعیین قیمت رنگ کوره ای مشکی تاثیر گذار است. خرید های عمده به دلیل ارسال همزمان و … قیمت های مناسب تری می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما