خرید انواع رنگ اپوکسی رنگین زره

چگونه رنگ اپوکسی را بشناسیم؟

چگونه رنگ اپوکسی را بشناسیم؟
رنگ اپوکسی رنگین زره یکی از بهترین و با کیفیت ترین رنگ های اپوکسی موجود در بازار محسوب می شود. شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که اصلا رنگ اپوکسی چیست؟ در ادامه به توضیح این رنگ پرداخته و به شما خواهیم گفت ویژگی های اصلی این رنگ چیست.
رنگ اپوکسی بیشتر برای پوشش دادن کف یک محیط استفاده می شود. این رنگ دارای مقاومت فوق العاده زیادی در برابر مواد شیمیایی است. مواد شیمیایی اصولا به ساختار بافت و رنگدانه ها آسیب می زنند و موجب از بین رفتن رنگ می شوند. رنگ اپوکسی برای رنگ کردن محیط هایی که دائما در تماس با مواد شیمیایی قوی قرار دارند بسیار مناسب است. برای مثال می توان از این رنگ برای رنگ آمیزی پوشش کف یک پارکینگ استفاده کرد.

رنگ اپوکسی در دو نوع جامد و مایع قابل استفاده است. از این رنگ هم میتوان در مصارف صنعتی و هم در خودروها استفاده کرد. حالت جامد این رنگ به صورت پودر است. رنگ اپوکسی رنگین زره برای خشک شدن نیاز به هاردنر دارند. یعنی این رنگ ها دو جزئی هستند.
این رنگ از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. همچنین مقاومت این رنگ در برابر آب و رطوبت نیز بالا می باشد. توجه کنید از این رنگ نمیتوان برای رنگ آمیزی سطحی استفاده کرد که مستقیما زیر نور خورشید قرار دارد. استفاده از حالت جامد یا همان پودری

بیشتر بخوانید :   فروشگاه پرایمر ضد زنگ اپوکسی

در این رنگ باعث جلوگیری از مصرف بیش از اندازه ی این رنگ می شود و در هزینه ها صرفه جویی می نماید. البته باید توجه کرد که آیا حالت پودری در سطح مورد نظر قابل اعمال است یا خیر.

فروش بهترین رنگ اپوکسی رنگین زره

رنگ اپوکسی رنگین زره
رنگ اپوکسی رنگین زره رنگی خاص و با کیفیت است. اگر قصد خرید عمده ی این محصول را دارید بهتر است به فروشگاه ترنج سر بزنید. نه تنها این محصول، بلکه شما می توانید نسبت به خرید انواع رنگ از این فروشگاه بپردازید. این فروشگاه به دنبال فروش بهترین رنگ ها و با کیفیت ترین رنگ ها برای جلب رضایت مشتری خود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.