رنگ کوره ای پودری درجه 1 و خرید آن

قبل از خرید رنگ کوره ای پودری درجه 1  بهتر است موارد استفاده و کارایی این نوع رنگ را دانست و برای جاهایی که مناسب است از آن استفاده شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ های کوره ای با تجهیزات مخصوص استفاده می شوند و پیگمنت یا رنگدانه های پودری بر روی سطح مورد نظر قرار می گیرند.
برای خرید این نوع رنگ ها می توان به نمایندگی ها و فروشگاه های مخصوص رنگ مراجعه نمود و فروشندگان آن ها نیز با تجربه و دانشی که در مورد رنگ ها دارند راهنمایی های کارآمدی در مورد آن ها ارائه می دهند.
فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبری هم در این حوزه فعال هستند که برای خرید می توان بدون مراجعه حضوری، خرید را از آن ها انجام داد.

فروش و قیمت رنگ کوره ای پودری

فروش و قیمت رنگ کوره ای پودری
رنگ کوره ای پودری

ممکن است مقداری قیمت های رنگ کوره ای پودری در فروشگاه های مختلف، متفاوت باشد ولی این تفاوت قیمت چندان قابل توجه نیست، با این وجود خریدار می تواند با جستجو و استعلام قیمت ها در فروشگاه های مختلف، بهترین فروشگاه را برای خرید انتخاب نماید.
رنگ های کوره ای با توجه به برند و کیفیت قیمت های متفاوتی دارند، که بر این اساس می توان انتخاب را انجام داد.
فروشگاه ها و سایت های زیادی هستند که به طور تخصصی فروش انواع رنگ، مانند رنگ های کوره ای پودری را انجام می دهند و حتی عرضه عمده هم انجام می دهند.

بیشتر بخوانید :   خرید عمده محصولات رنگسازی آینه

فروش و قیمت رنگ کوره ای پودری

انواع رنگ های کوره ای پودری شامل سفید براق پلی استر،سفید ساده براق،سفید چرمی براق،مشکی ساده مات،مشکی ساده براق،مشکی چرمی براق،مشکی چرمی مات،آبی ساده براق،آبی ساده براق پلی استر،آبی چرمی براق،چکشی سفید صدفی،چکشی مشکی آبی،چکشی بنفش نقره ای،چکشی زرشکی مشکی،چکشی نارنجی نقره ای،زرد ساده براق،زردچرمی براق،سبز ساده براق،طوسی ساده براق،طوسی ساده پلی استر،طوسی چرمی براق،طوسی چرمی براق پلی استر،نقره ای متالیک،رزگلد،صورتی ساده براق،قهوه ای ساده براق،قهوه ای چرمی براق در کیسه های 15 و 25 کیلوگرمی قابل تولید و عرضه به صورت عمده می باشد.

لطفا فرم سفارش را پر کنید تا تا کارشناسان فروش ما جهت مشاوره با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.