مراکز تولید ریچ زینک اپوکسی

ریچ زینک اپوکسی چیست از چ ساخته شده جسنش چیست به چه کاری می‌آید.

فلزات معمولا در معرض اکسیژن و رطوبت قرار می‌گیرند دچار زنگ زدگی و فرسودگی می‌شوند برای مبارزه با این امر معمولا از ضد زنگ ها استفاده می‌شود. بهترین ضد زنگ ها از جنس روی و آلمینیوم هستند.

ریچ زینک اپوکسی از روی ساخته شده است و یک ضد زنگ بسیار قوی میباشد این ضد زنگ در معرض رطوبت و هوا دچار خوردگی می‌شود و مانع آن می‌شود تا فلز و جنس اصلی ما دچار خوردگی زنگ زدگی و خرابی شود.

مراکز تولید ریچ زینک اپوکسی

بررسی کاربرد ریچ زینک اپوکسی

بررسی کاربرد ریچ زینک اپوکسی فروشنده ریچ زینک در کشور ما وجود دارند و ما بهترین شرکت و کار خانه ای هستیم که ریچ زینگ را می‌سازیم و برای مصرف داخلی در کشور به فروش می‌رسانیم و همچنین در خارج کشور هم این محصول صادر می‌شود.

بررسی کاربرد ریچ زینک اپوکسی این محصول یکی از محصولات این شرکت است که همان طور در مقدمه گفته شد یک محصول ضد خوردگی و فرسودگی یا به عبارت دیگر ضد زنگ است.

جنس این ضد زنگ از روی می‌باشد ک بر روی محصول های مختلف فلزی که دچار زنگ زدگی می‌شوند در معرض هوا و اکسیژن قرار گرفته و به‌طور ساده می‌شود گفت با قربانی کردن و از بین رفتن خود مانع از خرابی و فرسودگی محصول اصلی می‌شود.

روی یک عنصر 12اتمی است که یکی از بهترین ضد زنگها است علاوه برروی آلمینیوم هم است که ضد زنگ میباشد.

بیشتر بخوانید :   ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی | ضد زنگ سفید | ضد زنگ روغنی

ریچ زینگ بر روی محصول اصلی قرار گرفته و مانع رسیدن آب و اکسیژن به محصول اصلی می‌شود و مانع اکسیداسیون یا زنگ زدی محصول اصلی می‌شود.

انواع زینگ ریچ ها عبارت اند از ریچ زینگ اپوکسی طبیعی وریچ زینک اپوکسی غیر طبیعی.

از ویژگی های ریچ زینک اپوکسی ها می‌توان مواردی را نام برد

1_مقاومت ضد زنگ و فرسودگی بالا 2– قدرت چسبندگی بسیار زیاد و قوی بر روی فلزات در معرض اکسیداسیون 3– مقاومت شیمیای خیلی قوی4 –محافظ و ضد زنگ بسیار قوی مناسب با آب و هوای مختلف 5_بالا بودن سختی

از ریچ زینک اپوکسی در موارد بسیاری استفاده می‌شود از جمله 1-پل‌2_ درهای فلزی3_ لوله های نفت و گاز4_ قسمتهاو دستگاه‌ها فلزی صنایع نفت5_قسمت‌های مختلف پالایشگاهها6_ دستگاه ها و قسمتهای دریایی6_ سازه های فلزی بنادر7_ مخازن فلزی

فروشنده ریچ زینک اپوکسی

فروشنده ریچ زینک اپوکسی تولید ریچ زینک با کارشناسان با دانش در کشور با انجام شده و در اختیار مردم و صنایع مختلف کشور قرار دارد با توجه به کیفیت بالایی ک این محصول یعنی ریچ زینک اپوکسی دارد به خارج از کشور نیز صادر می‌شود با مراجعه به فروشنده ریچ زینک اپوکسی در سرار کشور می‌توان این محصول را خریداری کرد همچنین با مراجعه با سایت www.garmarang.ir می‌توان سفارش خود را ثبت کرده و با مشاوران شرکت صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.