تولید انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

تولید کننده های مواد شیمیایی و رنگها از جمله تولید کننده انواع رنگ اپوکسی پلی-آمید مانند زینک ریچ اپوکسی باید روش ساخت محصول را در کاتوگ ان چاپ کنند. فروش خوب این محصولات با بازاریابی کردن و پیدا کردن مشتریان ثابت امکان دارد. قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مثل هزینه های مواد اولیه، کارگر، دستگاه و حمل و نقل و بازار یابی و رابطه عرضه و قیمت است. سود اوری در فروش و صادرات مستلزم رضایت مشتری است. در مورد مواد شیمیایی و رنگها معمولا چند کشور تولید کننده است و چند کشور خریدار است و بیشتر کیفیت و کمیت محصول تعیین کننده قیمت نهایی است. مگر کشور یا شرکتی محصولی را انحصارا تولید کنند و قیمت انحصاری برای ان تعریف نمایند. ارائه ارزان یک محصول ممتاز تحت تاثیر عواملی مانند رابطه عرضه و قیمت، زمان و مکان عرضه می باشد.

تولید انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

روش ساخت رنگ اپوکسی پلی آمید

روش ساخت رنگ اپوکسی پلی آمید
رنگ اپوکسی پلی آمید معمولاً از دو ماده شیمیایی هاردنر یا همان سخت کننده و رزین تشکیل می شود که کاربردهای زیادی (عمدتاً برای ساخت رنگ های اپوکسی دیگر و کفپوش ها) دارد. همچنین در ساخت چسب ها و کامپوزیت ها از رنگ اپوکسی پلی آمید استفاده می کنند.
نسبت رنگ اپوکسی پلی آمید به هاردنر(خشک کن) به طور معمول یک به چهار می باشد؛ و اکثر کارخانه ها عموما خود را ملزم به رعایت این نسبت ها نموده اند.
کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید به دلیل چسبندگی بالای آن به فلزات ، در سطوح فلزی استراکچرهای ساختمان، سوله سازی صنعتی و کاربردهای دیگر آن در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و ساختمان سازی و برج سازی در سال های اخیر توسعه بسیار زیادی یافته است.
چرا که خواص مکانیکی و مقاومت الکتریکی دارد و مقاومت شیمیایی و گرمایی و چسبندگی آن بسیار بالا است. عمدتاً از رنگ اپوکسی به عنوان یک پوشش و در نقش عایق استفاده می شود.
این رنگها عمدتاً در سه نوع نیمه مات، مات و براق تولید می شوند. عمدتاً از موادی مانند رزین اپوکسی، تینر، اپوکسی باریت تالک تیتان کربنات، ضد کف لولینگ و افزودنی های ضد زنگ برای تولید رنگ اپوکسی استفاده میشود.

این ماده معمولا بعد از هفت روز به صورت کامل خشک می شود. اما خشک شدن عمقی آن در حدود ۸ ساعت و خشک شدن سطحی آن در حدود ۲ ساعت است. بهتر است دمای سطح حدود ۲۵ درجه سانتیگراد باشد. می‌توان به اندازه دوازده ماه آن را در انبار قرار داد. نقطه اشتعال ۲۷ درجه نقطه بسیار مطلوب است و نوع تینر آن T-210 است. از این رو برای استفاده بهتر از ان شرایط محیطی مناسب را فراهم کنید.

بیشتر بخوانید :   قیمت انواع رنگ اپوکسی براق پلی آمید

روش ساخت مواد شیمیایی تاثیر مهمی بر کیفیت محصول نهایی دارد ترکیب مواد اولیه باکیفیت ولی با روش ساخت نادرست باعث محصول با کیفیتی نمی گردد خصوصا در مورد مواد شیمیایی مانند رنگ ها که روش تولید بر کیفیت رنگ تاثیر می گذارد. روش تولید می تواند خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن را تحت تاثیر قرار بدهد. اهمیت روش تولید را می توان به سادگی در پخت یک کیک در خانه مشاهده کرد مواد اولیه عالی است و فر و همزن با بهترین مارک موجود است ولی ترکیب غلط و روش نادرست کیک جالبی را تولید نمیکند و یا حتی ممکن است محصولی غیر قابل مصرف تولید شود. به علت اهمیت روش ساخت کارخانه های تولید کننده خصوصا مواد شیمیایی و رنگ ها باید روش تولید محصول را در کاتالوگ و روی محصول چاپ نمایند. و خریدار هم به منظور خرید محصولی خوب باید با این روش ها آشنا باشند.

فروش انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

فروش انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

فروش انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

شرکت رنگ اپوکسی ترنج تولید کننده مواد رنگ اپوکسی است که آماده فروش انواع رنگ اپوکسی پلی آمید به صورت عمده به صنعتگران و صاحبان کسب و کارهای مختلف در حوزه فلز است.
انواع آستر اپوکسی دو جزئی پلی آمید که به عنوان ضد زنگ اپوکسی نیز شناخته می شود ، می تواند با رال رنگ های تیره تا روشن فام رنگی طوسی به دست مشتریان برسد.

به طور مثال رال رنگ های رنگ طوسی که شامل رال رنگ جهانی 7036 ، رال رنگ 7037 ، رال رنگ 7038 نسبتا طوسی روشن و طوسی متوسط و رال رنگ 7015 طوسی تیره بوده که هر کدام می توانند توسط کارخانه سازنده بسته به میزان مصرف مواد اولیه از جمله مقدار تیتان مورد استفاده ، در ساخت انواع ضد زنگ آستر اپوکسی و رنگ اپوکسی پلی آمید طوسی ، مورد انتخاب مشتریان قرار بگیرند.

فروش انواع رنگ اپوکسی پلی آمید

برای اطلاع از فروش انواع رنگ اپوکسی پلی آمید و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این رنگ ها و به طور مثال قیمت ضد زنگ زینک ریچ می توانید به سایت ترنج کالر مراجعه فرمایید و با مراجعه به این سایت شما می توانید با مشاوران و همکاران ما در زمینه خرید عمده ضد زنگ ها و انواع رنگ اپوکسی مشاوره داشته باشید .
همچنین جهت دریافت مشاوره های لازم می توانید فرم مشتریان در همین صفحه سایت را پر نمایید، تا کارشناسان فنی با شما تماس بگیرند و شما را در جریان اطلاعات تخصصی فام های رنگی و کیفیت ها و قیمت های رنگ اپوکسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید :   قیمت رنگ اپوکسی نسوز در سال 1401

جهت فروش خوب و سود اور کالاهایی مثل رنگ اپوکسی پلی آمید وجود مشتری و بازاریابی جهت پیدا کردن مشترهای بیشتر و ثابت از عوامل اصلی است. فروش می تواند حضوری با نشان دادن رنگ و کاتالوگ و نمونه کارهای ان یا به صورت ان لاین با فرستادن مشخصات محصول از طریق فضای مجازی می باشد.

پارامتر های تعیین قیمت رنگ اپوکسی

پارامتر های تعیین قیمت رنگ اپوکسی در تعیین قیمت محصولات کارخانه ای عوامل مختلفی دخیل است از جمله این عوامل قیمت مواد اولیه، هزینه دستگاه، هزینه کارگر، حمل و نقل و تبلیغات و سود فروشنده و بازاریابها می باشد. معمولا کارخانه را در محل نزدیک به مواد اولیه می سازند تا هزینه های حمل و نقل ناشی از انتقال مواد اولیه به کارخانه کاهش یابد نزدیکی کارخانه به مواد اولیه و بازار فروش دو فاکتوری است که در کاهش هزینه حمل و نقل اثر دارد. دستگاههای تولیدی با عمر طولانی و مصرف انرژی کم گزینه ای موثر درسود اوری و کاهش قیمت محصول است. تبلیغات ان لاین کم هزینه تر از تبلیغات به صورت پوستر و کاغذ است نحوه تبلیغات روی قیمت نهایی اثر گذار است. روابط عرضه و قیمت در تعیین قیمت نهایی موثر است گاهی تولید کننده ها با افزایش عرضه، قیمت را کاهش می دهند و گاهی سیاست کاهش عرضه و افزایش قیمت را پیشه می کنند. رابطه عرضه و تقاضا نیز در تعیین قیمت موثر است.

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات رنگ اپوکسی

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات رنگ اپوکسی در هر رابطه اقتصادی و هر خرید و فروش و یا صادرات و وارداتی که انجام می گیرد سود اوری و افزایش سود مساله مهم و اصلی در ان تجارت می باشد راهکارها و سیاستهایی جهت افزایش سود از لحاظ اقتصادی وجود دارد از جمله راههای افزایش سود مشتری ثابت داشتن است که در این حالت هزینه بازار یابی از میان بر داشته می شود که این مستلزم رضایت مشتری از کالا و جنس مورد نظر می باشد. افزایش عرضه و ارائه ان برای مشتریان بیشتر از طریق بازاریابی در داخل و خارج از کشور یک راه دیگر در زمینه افزایش سود است. سود اوری در زمینه صادرات مواد شیمیایی و رنگی مثل رنگ اپوکسی با افزایش کیفیت و تولید محصولی مشتری پسند، همراه با افزایش عرضه و بازاریابی در داخل و خارج کشور و کاهش قیمتها امکان پذیر است در زمینه مواد شیمیایی و رنگی که مشتری خاص دارند می توان با کاهش عرضه و افزایش قیمت به سود رسید.

بیشتر بخوانید :   پخش رنگ هوا خشک

کشور های خریدار عمده رنگ اپوکسی در جهان

کشور های خریدار عمده رنگ اپوکسی در جهان
صادرات کالایی از کشوری به کشور دیگر همیشه به صورت عمده بوده است. بین خرید و فروش قوانینی وجود دارد گاهی یک کشور تنها تولید کننده ان محصول در جهان یا در منطقه است و به سایر کشورها می فروشد در این حالت انحصار فروش ایجاد می شود و کشور تولید کننده تعیین کننده قیمت محصول است و گاهی تعداد زیادی تولید کننده است و یک خریدار و انحصار در دست خریدار است و تعیین کننده قیمت کشور خریدار است. در مورد موادی مانند رنگ ها و مواد شیمیایی که چند کشور تولید کننده در جهان وجود دارد و چند کشور خریدار هم وجود دارد خریدار و فروشنده تاثیر چندانی در قیمت جهانی محصول ندارد و بیشتر کیفیت، کمیت تعیین کننده قیمت محصول است. کشورهای خریدار رنگ و سایر مواد شیمیایی از کشورهایی بیشتر خرید می کنند که مواد اولیه ساخت رنگ در ان کشور فراوان باشد در نتیجه محصول مطلوبتر و با کیفیت بالاتری و همچنین ارزان تری نیز تولید می کنند. انحصار در تولید رنگها و مواد شیمیایی زمانی رخ می دهد که کشوری تولید ماده ای را با روش ساختی خاص بداند و تولید کند و دیگر کشورها توان تولید آن را نداشته باشند و یا عناصر و مواد شیمیایی خاصی در تولید رنگ بکار ببرد که دیگر کشورها نداشته باشند در این حالت در مورد این محصول خاص می تواند انحصار تولید را گرفته و محصولش را با قیمت دلخواه ارائه نماید.

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید با نازلترین قیمت

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید با نازلترین قیمت
جهت خریدی ارزان و با نازلترین قیمت فروشگاههای معتبر در سطح کشور وجود دارد که اجناس خود را مستقیما و بدون واسطه از تولید کننده خریداری می نمایند که این باعث ارائه ارزان محصول می گردد. قیمت یک فاکتور مهم در مشتری پسندی کالا است اگر تولید کننده ای بتوانند محصول خود را ارزان تر ارائه کند مردم در خرید خود به ان اقبال بیشتری نشان میدهند حذف واسطه ها، افزایش عرضه، زمان و مکان عرضه می تواند در ارائه محصولی ارزان تر موثر باشد. در مواقعی مثل قبل تعطیلات عید یا در مکان های مثل بالاشهر و مناطق پولدار نشین شهر اجناس گران تر عرضه می گردد. جهت خرید رنگ اپوکسی پلی امید با نازلترین قیمت نیز توجه به این مطالب نیز موثر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.