تولید رنگ ضد زنگ اپکسی فلز

رنگ ضد زنگ اپکسی فلز به عنوان قوی ترین آستر موجود در بازار برای پوشش و کوتینگ فلزات ساختمانی و صنعتی شناخته می شود. این رنگ آستر به صورت لایه اول زده می شود و بر روی آن باید رنگ رویه زده شود و اگر در فضای بیرونی فلز استفاده می گردد، رنگ لایه نهایی می بایستی حتما رنگ روغنی یا رنگ پلی اورتان باشد. رنگ ضد زنگ اپوکسی دو جزئی می باشد و اغلب فام رنگی آن طوسی است و چون روی آن رنگ دیگری اعمال می گردد در تعداد زیادی از پروژه ها رنگ ضد زنگ اپکسی فلز چندان حساسیتی وجود ندارد که چه فام رنگی داشته باشد.

مشخصات رنگ ضد زنگ اپکسی فلز

مشخصات رنگ ضد زنگ اپکسی فلز
به هنگام آغشته کردن سطح فلزات از طریق رنگ ضد زنگ اپکسی فلز باعث ایجاد پوششی مات بر روی سطح می‌شویم. رزین به کار رفته در آن به صورت اپوكسي – پلي آميد می‌باشد. نقش مهم پودر روی موجود در ضد زنگ اپکسی فلز در برابر ضد خوردگی غیر قابل انکار است.

وزن محصول مورد نظر به میزان 33 گرم در واحد سانتی‌متر مکعب می‌باشد. مقدار جامد وزنی مربوط به ضد زنگ اپکسی فلز به میزان 58 تا 60 درصد و میزان جامد حجمی ترکیب این محصول به اندازه‌ی 88 تا 89 درصد می‌باشد.

طول عمر ترکیب اجزاء رنگ ضد زنگ اپکسی فلز در دمای 25 درجه‌ی سانتی‌گراد به میزان 8 ساعت می‌باشد. کمترین زمان لازم برای مصرف محصول پس از ترکیب اجزاء 30 دقیقه و بیشترین زمان 8 ساعت در دمای 25 درجه‌ی سانتی‌گراد می‌باشد. مدت زمان سخت شدن کامل این ماده بر سطح 7 روز است. رنگ‌آمیزی با ابزاری نظیر اسپري بدون هوا، اسپري معمولي و برس و غلطك امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید :   قیمت زینک ریچ اپوکسی روناس بسته بندی در بازار

ارائه کننده‌ رنگ ضد زنگ‌ اپکسی‌فلز

ارائه کننده‌ رنگ ضد زنگ‌ اپکسی‌فلز
تولید کننده رنگ ضد زنگ همواره در تلاش است تا با بکارگیری فرمولاسیون عالی در تولید ضد زنگ اپکسی فلز نقش خود را در زمینه عرضه‌ی محصولی درجه یک و مرغوب در سطح بازار پر رنگ نماید.

ارائه‌ کننده رنگ ضد زنگ با توجه به کارایی که تولیداتش دارد در کنار مؤلفه‌هایی همچون کیفیت و استانداردهای عالی در تولید عامل قیمت را هم در نظر می‌گیرد چرا که رفاه خریدار از اهداف اصلی آن می‌باشد.

ارائه‌کننده ضد زنگ اپکسی فلز

ارائه کننده‌ رنگ ضد زنگ اپکسی از طریق وضع قیمت منصفانه امکان خرید را برای مشتریان در بسته‌بندی‌های متنوع و درجه‌بندی‌های گوناگون از کیفیت فراهم می‌کند. مرکز پخش این نوع ضد زنگ به واسطه‌ی توزیع عمده‌ی محصولات نگرانی‌های افرادی که در حال فعالیت در زمینه صنایعی چون پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و صنایع دریایی و کشتی هستند را برطرف ساخته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.