صنایع فلزی بیشترین مصرف کننده رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری الکترواستاتیک شامل چه ترکیباتی می‌باشد؟

رنگ پودری الکترواستاتیک شامل چه ترکیباتی می‌باشد؟
رنگ پودری در واقع پوششی است که از قسمت هایی با نام های پیگمنت، رزین، پر کننده ها و مواد افزودنی تشکیل شده است. ترکیبی از این مواد را به صورت مذاب درمی آورند و سپس در دمای خنک قرار می دهند تا به خوبی سرد گردد و قابلیت آسیاب شدن را پیدا کند، بعد از گذشت تمام این مراحل پودر حاصل شده الک می شوند رنگ پودری بدست آمده یکنواخت باشد و درنهایت بسته بندی می‌شود و برای فروش، عرضه می‌گردد. رنگ پودری الکترواستاتیک نیز نمونه ای از این رنگ ها است.

رنگ پودری الکترواستاتیک دوستار محیط زیست

رنگ پودری الکترواستاتیک دوستار محیط زیست

رنگ الکترواستاتیک به دو شکل پودری و مایع موجود است و کاربرد فراوانی در رنگ و پوشش سطوح فلزی دارد. رنگ پودری الکترواستاتیک از نظر زیست محیطی بسیار مناسب است و برای کارگران و محیط زیست هیچ خطری ندارد.

به این نوع رنگ رنگ کوره ای نیز گفته می شود زیرا برای پخت به کوره می رود. از میان دو گزینه موجود یعنی نوع پودری و مایع الکترواستاتیک، رنگ پودری الکترواستاتیک بهترین گزینه صنایع می باشد. در این روش رنگدانه موجود در این رنگ که دارای بار منفی است به روی سطوح با بار مثبت می نشیند و پیوند تشکیل می شود.

برای خرید عمده این رنگ چگونه اقدام کنیم؟

به دلیل مزایای بسیار زیادی که این نوع از رنگ ها دارند توجه صنایع برای استفاده از آن زیاد می شود. یکی از فواید استفاده از این رنگ بازده بالای این رنگ در مدت کوتاه می باشد. زمان کوتاهی برای خشک شدن نیاز دارد. سطوح رنگ شده عاری از هر گونه عیبی می باشد به عنوان مثال در مبلمان فلزی و یا رنگ نهایی ماشین از این رنگ استفاده می‌گردد. صنایعی که از این رنگ به مقدار زیاد استفاده می‌کنند، از طریق تولید کنندگان و به قیمت درب کارخانه خرید خود را انجام می دهند. برای خرید این محصول می توانید از طریق فروشگاه هایی که نمایندگی این محصول را دارند و یا در نمایشگاه های موجود با قیمت عمده خرید نمایند.

بیشتر بخوانید :   کارخانه رنگ صنعتی درجه یک الوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.