قیمت رنگ خودرو محار درب کارخانه

قیمت رنگ خودرو محار درب کارخانه

قیمت رنگ خودرو محار درب کارخانه

وقتی می گویند قیمت رنگ خودرو محار درب کارخانه یعنی چه؟ یعنی شما می توانید رنگ های محار را بدون واسطه از ما خریداری کنید. افزایش قیمت اجناس معمولا به دلیل واسطه های میان کارخانه و مشتری یا فروشنده مغازه است. ما مفتخریم که قیمت رنگ خودرو محار درب کارخانه را برای خرید شما اعلام می کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید.

برند محار دارای 986 محصول است و 20 سال می شود که در کنار صنعت رنگ ایران است. مهندسین مجرب شرکت محار 120 مادر رنگ را از میان مادر رنگ های جهانی انتخاب کرده و تولید می کنند.

به طوری که در ایران دیگر نیازی به خرید رنگی از خارج از کشور وجود نداشته باشد. با ارائه این 120 مادر رنگ نیاز رنگی خودروهای ساخت ایران و خودروهای وارداتی تامین شده است. اکنون محار به طور فعال با صنعت خودروسازی کشور در حال همکاری است. در بازار تعمیر نیز 60 درصد رنگ های مورد نیاز توسط این شرکت ارائه می شود.

رنگ روغنی محار از معروف ترین رنگ ها در صنعت خودرو کشور


رنگ روغنی محار از معروف ترین رنگ ها در صنعت خودرو کشور

یکی از رنگ هایی که در صنعت خودرو استفاده می شود رنگ روغنی است. در گذشته تنها رنگ مورد استفاده رنگ روغنی بود اما امروزه انواع آن کمی گسترده تر شده است. لایه اول روی خودرو یک لایه آستر است. بعد آن رنگ روغنی و سپس یک لایه پرایمر زده می شود. بعد از مراحل رنگ لایه ای محافظت کننده بر روی آن ها قرار دارد.

برند محار در ساخت رنگ روغنی از بهترین نمونه های تولیدی است که ماندگاری خیلی خوبی دارد. رنگ محاط چسبندگی و مقاومت مناسبی دارد و این ویژگی ها را حفظ می کند.

جهت خرید محصولات این شرکت می توانید از طریق نمایندگی ها عمل کنید. به دلیل استفاده از آن ها در صنایع اتومبیل فروش آن ها معمولا به صورت عمده خواهد بود. برای خرید های کمتر نیز هم میتوان به یک سری نمایندگی ها هم به فروشگاه ها مراجعه کرد. قیمت رنگ خودرو محار درب کارخانه مناسب ترین هزینه برای خریداران محترم است که به همان قیمت کارخانه به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید :   بزرگترین کارخانه تولیدی رنگ صنعتی در ایران
7

  1. سلام. خدا قوت پرسنل مهار
    خیلی با کیفیت هست.تنها ایرادی که هست تو مراکز استانها نمایندگی فروش ندارین.

    • سلام جهت دریافت استعلام قیمت رنگ نی توانید به صورت تلفنی با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید. تا نسبت به نوسانات بازار قیمت دقیق ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما