توزیع کننده رنگ پلی اورتان براق

از پوشانندگی بی نظیر انواع رنگ های پلی اورتان برای روی فلزات استفاده کرده که باعث زیبایی دو چندان سطوح فلزی شده و مقاومت فلز را در برابر تابش خورشید و گرمی و سردی بسیار بالا می برد. رنگ پلی اورتان به سرعت خشک می شود و بسیار براق و درخشنده است.

تولید کننده انواع رنگ پلی اورتان براق را با بهترین کیفیت تولید و در تمامی رنگ فروشی ها توزیع کرده تا در اختیار تمام مصرف کنندگان باشد.

توزیع کننده رنگ پلی اورتان براق

کاربرد رنگ پلی اورتان در صنعت

کاربرد رنگ پلی اورتان در صنعت رنگ پلی اورتان براق را معمولا برای پوشانندگی فلزات استفاده می کنیم این سطوح شامل انواع پل ها و نرده ها و تانکر ها و کشتی ها می شود.

رنگ پلی اورتان دارای مقاومتی بالا هست و سطوحی را که می پوشاند در مجاورت طبیعت قرار دارند رنگ زیبای پل ها و کشتی ها را مرهون این رنگ ها هستیم مقاومت بالای این رنگ ها در مقابل تابش شدید نور خورشید و گرما و سرمای بسیار بالا قابل ستایش است زیرا با گذشت زمان از میزان جلا و زیبایی رنگ کاسته نمی شود و برای مدتی طولانی می تواند کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

از این رنگ می توان پوششی مناسب برای ابزار آلات کشاورزی استفاده کرد. همین طور برای رنگ نرده ها که دائم در تابش مستقیم خورشید قرار دارند می توان از رنگ پلی اورتان استفاده کرد.

رنگ پلی اورتان پوششی بسیار مناسب برای مبلمان فلزی و همچنین برای رنگ آمیزی قطعات خودرو می توان از این رنگ با پوشش بالایی که دارد استفاده کرد. توزیع رنگ پلی اورتان به دلیل کیفیت عالی که دارد به صورت وسیعی در تمام رنگ فروشی ها جهت استفاده تمام متقاضیان قرار داده شده تا در دسترس همه به آسانی باشد.

بیشتر بخوانید :   چگونه رنگ پلی اورتان سفید براق خوب را تشخیص دهیم؟

رنگ های پلی اورتان فلز چه مشخصاتی دارند؟

رنج قیمت رنگ پلی اورتان فلز در دامنه وسیعی با توجه به مشخصات محصول و نوع عرضه آن می باشد. این رنگ با طیف رنگی بالا توسط تولید کننده های زیادی در داخل و خارج از کشور ساخته می شوند. هدف اصلی از کاربرد این رنگ، جلوگیری از خوردگی فلزات و بالا رفتن طول عمر آنها است. تغییرات آب و هوایی مثل درجه رطوبت و مواد شیمیایی مختلف می توانند روی ماندگاری فلزات تاثیرگذار باشند. در چنین شرایطی می توان به کمک یک لایه پوششی مثل رنگ های پلی اورتان از خوردگی آنها جلوگیری کرد. این رنگ ها با توجه به مشخصاتی مثل چسبندگی و مقاومت بالا، کاربرد گسترده، مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مختلف، جزء پرکاربردترین رنگ های صنعتی به شمار می آیند.

رنج قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان فلز

یکی از بهترین نمونه رنگ های صنعتی برای محافظت از سازه های فلزی، رنگ پلی اورتان فلز است. این نوع رنگ در صنایع مختلف و برای پوشش سطوح فلزی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت بالا و پوشش مناسب این رنگ جزء ویژگی های مهم این محصول به شمار می آیند.

رنج قیمت رنگ پلی اورتان فلز با توجه به میزان فروش گسترده ای که در بازار دارد، متغیر است. این محصول توسط برندها و شرکت های مختلف تولید می شوند که هر کدام قابلیت ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند. در چنین شرایطی هر برندی محصولات خود را با قیمت عرضه متفاوتی به فروش می رساند. نوع بسته بندی و حجم خرید نیز از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت فروش محصول است. خرید این نوع رنگ در حجم های عمده برای خریدار به صرفه تر از همان نوع محصول در حجم کم است. درجه کیفی محصول و میزان تقاضای آن در بازار نیز از دیگر مواردی هستند که می توانند روی قیمت فروش تاثیر داشته باشند.

بیشتر بخوانید :   فروش عمده رنگ صنعتی شکیبا

بهترین راه برای اطلاع از قیمت رنگ پلی اورتان فلز، ارتباط با کارشناسان فروش مراکز معتبر است. فروشگاه اینترنتی ترنج یکی از مجموعه های فعال در زمینه عرضه عمده این محصول است. با توجه به نیاز خود به محصول می توان با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و نسبت به قیمت آن اطلاعات لازم را کسب کرد.

فروش مستقیم رنگ پلی اورتان براق

فروش مستقیم رنگ پلی اورتان براق رنگ پلی اورتان با کیفیتی بی نظیر بهترین پوشش برای تمامی فلزاتی محسوب می شود که خصوصا در هوای آزاد قرار دارند این رنگ عالی در مقابل گرمی و سردی حتی محیط های اسیدی چنان مقاومتی از خود نشان داده که دارای متقاضیان بسیار زیادی است پس تولید کننده باید کوشش کند تا این رنگ عالی را به وفور در بازار پخش تا خریداران بتوانند آن را به راحتی تهیه و مصرف کنند.

فروش پلی اورتان براق در تمامی رنگ فروشی های کشور موجود است و خریدار کافی است که سری به یکی از این رنگ فروشی ها بزنید تا بتواند کالای خاص خود را تهیه کند.

البته تولید کننده رنگ پلی اورتان براق انواع رنگ بندی این کالا را در سایتی در اینترنت جهت آگاهی بخشیدن به تمامی مصرف کننده ها قرار داده تا خریدار از رنگ بندی و قیمت این کالا آگاهی یافته و بدون خروج از منزل یا محل کار خود بتواند آن را تهیه و خرید کند.

 

آشنایی با بهترین رنگ نیمه مات پلی یورتان

کارخانه رنگ نیمه مات پلی یورتان در واقع همان کارخانه رنگ و رزین صنعتی است که قابلیت تولید رنگ های اپوکسی پلی آمید و آستر اپوکسی را دارد و این در صورتی است که کارخانجات تولید کننده رنگ اپوکسی پلی آمید همگی قادر به تولید رنگ نیمه مات پلی یورتان نیستند.

این مزیت تولید رنگ نیمه مات پلی یورتان باعث شده است تا مصرف کنندگان رنگ های صنعتی بتوانند از براقیت آزار دهنده رزین پلی یورتان در فضاها و یا سطوحی که نیازی به آن ندارند اجتناب بورزند و در عین حال از مزیت های ضد رطوبتی و ضد اشعه یو وی رنگ پلی یورتان بهره ببرند.

بیشتر بخوانید :   پخش عمده پرایمر پلی یورتان ماستیک

رنگ نیمه مات پلی یورتان جزو رنگ های دوجزئی صنعتی ای شرکت های صنعتی معروف ایران از قبیل الوان، روناس، مکث، رنگین زره، نگین زره، سحر، هادی رنگ محسوب می شود و این شرکت ها از کارخانجات پیشگام در تولید رنگ های صنعتی پلی یورتان نیمه مات دو جزئی هستند. تولید عمده رنگ پلی یورتان از دهه هفتاد در ایران رواج زیادی یافت.

انواع مختلف رنگ های نیمه مات پلی یورتان دوجزئی توسط کارخانه های معروف و شناخته شده رنگ صنعتی تولید می گردد. بهترین رنگ نیمه مات پلی یورتان دو جزئی را می توان همان رنگ های صنعتی ای نام برد که دارای تنوع زیادی در فام رنگ هستند.

علاوه بر رنگ های نیمه مات پلی یورتان دو جزئی، کارخانه های رنگ نیمه مات پلی یورتان ، رنگ های دیگری مانند: رنگ زینک ریچ اپوکسی، رنگ آستر اپوکسی، رنگ زینک فسفات اپوکسی، رنگ زینک کرومات اپوکسی، رنگ کولتار اپوکسی و رنگ رویه اپوکسی براق نیز تولید می کنند که همگی در گروه رنگ های صنعتی قرار دارند.
از رنگ های پلی یورتان نیمه مات در تولید انواع نمای فلزی، تجهیزات و قطعات صنعتی می توان استفاده کرد.

عرضه رنگ نیمه مات پلی یورتان با کیفیت عالی

رنگ پلی اورتان نیمه مات منبع
رنگ نیمه مات پلی یورتان با تنوع در رنگ، جزو با کیفیت ترین محصولات این کارخانجات رنگ صنعتی محسوب می شود.

تمام رنگ های نیمه مات پلی یورتان در رطوبت بالا مقاومت خوبی دارند. در صورتی که می خواهید رنگ پلی یورتان نیمه مات دوجزئی را اعمال کنید حتما قبل از آن از آستر ضد زنگ اپوکسی استفاده کنید. چون رنگ‌های پلی یورتان میزان چسبندگی محدودی به سطوح فولادی دارند.

عرضه رنگ نیمه مات شرکت پلی یورتان در نمایندگی‌های این شرکت در شهر های مختلف آماده خدمات رسانی به مشتریان است. در صورتی که فروشندگان نیاز به خرید عمده دارند و می خواهند این محصول پر کاربرد را به میزان زیادی خریداری نمایند؛ استفاده از سایت ترنج بهترین انتخاب است.

1

  1. رنگ پلی اورتان یک پوشش بسیار مناسب برای مبلمان فلزی است. من از این رنگ برای رنگ آمیزی قطعات خودرو هم استفاده کردم و بسیار راضی بودم. پوشش بالایی که این رنگ دارد، باعث میشود قطعات به شکل کامل رنگ آمیزی شوند و ظاهری بسیار زیبا و ماندگاری بالا داشته باشند.توزیع رنگ پلی اورتان به دلیل کیفیت عالی که دارد، در تمام رنگ فروشی ها به صورت وسیعی انجام میشود. این امر باعث میشود تا همه متقاضیان به آسانی به این رنگ دسترسی داشته باشند و از کیفیت بالای آن بهره مند شوند.من به شخصه از رنگ پلی اورتان بسیار راضی بوده و به همه توصیه میکنم که از این رنگ برای مبلمان فلزی و رنگ آمیزی قطعات خودرو استفاده کنند. این رنگ با کیفیت عالی و پوشش بالا، به شکل کامل نیازهای من را برآورده کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.